به‌روزرسانی جدید YouTube Music چیزی بیش از یک پیشرفت جزئی است. این بازتابی از طراحی کاربر محور محسوب می شود. با معرفی دکمه «پخش همه» در چرخ فلک‌های مختلف در فید Home، اکنون به کاربران راهی ساده‌تر و راحت‌تر برای گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه‌شان داده می‌شود.

پیش از این، پلتفرم دو نوع چرخ فلک اصلی را ارائه می‌کرد که در درجه اول بر آلبوم‌ها، لیست‌های پخش و آهنگ‌های فردی تمرکز می‌کرد. پیمایش در میان 20 آهنگ یا بیشتر نیاز به کشیدن انگشت در هر چهار آهنگ داشت و پخش دنباله ای از آهنگ های ترجیحی شامل اضافه کردن دستی هر آهنگ به صف بود. اکنون با ویژگی «Play All»، این فرآیند ساده شده است و به کاربر امکان می‌دهد با یک ضربه یک صف کامل ایجاد کند.

این به‌روزرسانی ظریف با جنبش گسترده‌تر فناوری برای ایجاد رابط‌های کاربرپسند طنین‌انداز می‌شود. حذف چرخ فلک گوش دادن طولانی (تراک‌های 30 دقیقه‌ای) از این ویژگی، نشانه‌ای برای آگاهی YouTube از نیازهای کاربر است.

با این حال، به‌روزرسانی یک چالش بصری جزئی برای کاربران غیر پریمیوم به همراه دارد، با نوار پایینی که پنج مورد را در خود جای می‌دهد، یک تصمیم طراحی که می‌تواند نظرات را برانگیزد. ویژگی “Play All” نشان دهنده تغییری از صرف ارائه محتوا به اطمینان از اینکه تجربه کاربر یکپارچه و بصری است. این چیزی بیش از یک آپدیت نرم افزاری ساده است. این همسویی فناوری با نیازهای انسان است، مرحله ای که رویکرد مدرن به تجربه شنیداری را در بر می گیرد.

به هر حال اگر از کاربران یوتیوب هستید این ویژگی کاربردی است.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید