به گفته منابع آگاه، سامسونگ قصد دارد نسل جدید گوشی های تاشو خود را با نام های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در رویداد Unpacked در تاریخ 10 جولای (20 تیر 1403) رونمایی کند. بازی های المپیک پاریس از 26 جولای (5 اوت 1403) آغاز می شود و سامسونگ یکی از حامیان مالی این رویداد خواهد بود.

از زمان معرفی گلکسی زد فولد 2 در سال 2020، سامسونگ معمولاً در ماه آگوست از مدل های جدید این محصول رونمایی می کند. این شرکت سال گذشته گوشی های جدید خود را در تاریخ 26 جولای (4 مرداد 1403) در سئول معرفی کرد و امسال نیز مراسم معرفی گوشی تاشو را در پاریس برگزار خواهد کرد.

به گفته Chosun، سهم بازار سامسونگ در بخش گوشی های تاشو تحت تاثیر رقابت سخت تولیدکنندگان چینی قرار گرفته است. این غول فناوری کره جنوبی 70 تا 80 درصد از این بازار را در اختیار داشت، اما سهم آن در سال گذشته به طور قابل توجهی به 66.4 درصد کاهش یافت.

در رویداد Unpacked، سامسونگ علاوه بر گوشی‌های هوشمند تاشو جدید، چندین محصول پوشیدنی از جمله گلکسی رینگ و گلکسی واچ 7 را معرفی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که مشتریان چقدر باید برای خرید گلکسی زد فولد 6 و تاشو بپردازند. Z Flip 6.