اگرچه تا رویداد Galaxy Unpacked 2024 سامسونگ هنوز فاصله زیادی دارد، اما شایعات در مورد محصولات مورد انتظار در این رویداد از قبل داغ شده است. طبق گزارش‌های غیررسمی، سامسونگ احتمالاً در این رویداد جزئیاتی از حلقه گلکسی را به همراه گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند جدید فاش خواهد کرد.

محصولات احتمالی در Galaxy Unpacked 2024

طبق گزارش های موثق، سامسونگ در نظر دارد رویداد Galaxy Unpacked 2024 را در تاریخ 20 جولای برگزار کند. رویداد مورد بحث معمولاً فرصتی برای سامسونگ بوده است تا گوشی‌های تاشو و پوشیدنی‌های هوشمند را معرفی کند. اما انتظار داریم امسال با محصولات متنوع تری نسبت به سال های گذشته مواجه شویم. همچنین اعتقاد بر این است که محل برگزاری این مراسم در پاریس است، درست قبل از شروع بازی های المپیک در سال 2024. البته سامسونگ یکی از حامیان مالی رسمی بازی های المپیک در پاریس است و احتمالا شاهد موارد زیادی خواهیم بود. تبلیغات محصولات این شرکت در طول مسابقات.

گلکسی رینگ یکی از مورد انتظارترین محصولات سامسونگ است که احتمالا در دو نسخه با شماره مدل SM-Q500 و SM-Q509 با سایزهای مختلف معرفی می شود. همچنین گفته شد که سامسونگ 3 رنگ مختلف را برای گجت پوشیدنی خود در نظر گرفته است و باتری آن 9 روز دوام می آورد; مبلغی که برای یک گجت هوشمند موبایلی قابل قبول و مناسب است. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در ابتدا 400 هزار دستگاه از حلقه گلکسی را تولید خواهد کرد و تولید انبوه این محصول از ماه آینده آغاز خواهد شد.

گلکسی واچ 7 کلاسیک، همراه با گلکسی واچ 7 پرو، دیگر پوشیدنی‌های سامسونگ هستند که احتمالاً در رویداد Galaxy Unpacked 2024 رونمایی می‌شوند. به گفته کارشناسان، این مدل احتمالا Galaxy Watch FE یا نسخه 2024 Galaxy Watch 4 خواهد بود. نسل جدید ساعت های هوشمند پرچمدار سامسونگ از تراشه های 3 نانومتری استفاده خواهند کرد که نسبت به قبل انرژی کمتری دارند و می توانند تا 50٪ بیشتر ارائه دهند. شارژ طولانی از گلکسی واچ 6. ظرفیت حافظه داخلی سری جدید محصولات 32 گیگابایت پیش بینی شده است و احتمالا در دو نسخه وای فای و سلولار عرضه خواهند شد.

گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ خواهند بود که پرچمدار رویداد گلکسی آنپکد 2024 خواهند بود. زرد، سیاه، هلویی و سفید. Galaxy Z Fold جدید احتمالاً صفحه نمایش بزرگتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت و لولای آن نیز بهبود می یابد. نسخه گلکسی زد فلیپ 6 FE و گلکسی زد فولد 6 نسخه FE از دیگر مدل های مورد انتظار هستند که در صورت رونمایی، احتمالاً به ترتیب از تراشه های نسل دوم اسنپدراگون 7s و اگزینوس 2300 یا 2200 استفاده خواهند کرد. همچنین برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد نسخه گران‌تری به نام Galaxy Z Fold 6 Ultra وجود دارد. اگرچه با وجود قیمت فعلی این محصول، عرضه نسخه گرانتر آن کمی دور از ذهن است.

در نهایت گلکسی بادز 3 با شماره مدل SM-R630 و گلکسی بادز 3 پرو با شماره مدل SM-R530 از دیگر محصولات جدید سامسونگ هستند که احتمالاً در رویداد آتی این شرکت حضور خواهند داشت. همچنین گفته شد که سامسونگ در جریان برگزاری مراسم مذکور قابلیت های جدیدی را مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی خواهد کرد.