تاکنون گزارش های غیررسمی مختلفی از 10 جولای مربوط به 20 جولای به عنوان تاریخ رویداد Unpacked بعدی سامسونگ یاد کرده اند. اکنون وب سایت این اپراتور هلندی بنر این رویداد را منتشر کرده است که باید منتظر معرفی Galaxy Z Fold 6 و Flip 6، ساعت های هوشمند جدید و Galaxy Buds 3 باشیم.

رویداد Unpacked بعدی سامسونگ در چه تاریخی برگزار می شود؟

به گزارش Tweakers، وب سایت اپراتور هلندی Mobiel.nl یک تصویر بنری منتشر کرده است که به رویداد بعدی Galaxy Unpacked در 10 جولای 2024 اشاره می کند. در این بنر، ستاره های روی آرم Galaxy AI را می بینیم. همچنین طرح مذکور ظاهرا مربوط به گوشی های تاشو جدید سامسونگ است.

انتظار می رود غول فناوری کره جنوبی در این مراسم از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رونمایی کند. این دو دستگاه ستاره های این رویداد خواهند بود اما محصولات دیگری نیز معرفی خواهند شد. به احتمال زیاد باید منتظر معرفی گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا، گلکسی بادز 3 و اطلاعاتی درباره عرضه گلکسی رینگ باشیم.

در این بنر به محل برگزاری این مراسم اشاره ای نشده است. فقط می گوید که این رویداد در وب سایت سامسونگ پخش خواهد شد. اما بر اساس گزارش های قبلی، به نظر می رسد رویداد بعدی Unpacked در پاریس برگزار شود. این شهر در شرایطی انتخاب شد که در آستانه بازی های المپیک پاریس هستیم و سامسونگ یکی از حامیان مالی این رویداد بزرگ ورزشی است. پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ مراسم افتتاحیه این رویداد را با صدها گلکسی اس 24 اولترا به صورت زنده پخش خواهد کرد.

حال باید منتظر ماند و دید که بالاخره سامسونگ چه زمانی دعوتنامه رسمی این رویداد را منتشر خواهد کرد. بسیاری از طرفداران این شرکت منتظرند تا ببینند محصولات جدید این غول کره ای چه چیزی را ارائه می دهد و چه امکاناتی را به خصوص در زمینه هوش مصنوعی ارائه می دهد.