آدام موسری، رئیس Trades و Instagram، اعلام کرد که شبکه اجتماعی Trades در حال ارائه ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد کلمات و عبارات توهین آمیز را از فیدها و منشن های خود فیلتر کنند.

این ویژگی که واژه های پنهان نام دارد، به طور خودکار کلمات، عبارات و شکلک هایی را که ممکن است برای کاربران توهین آمیز باشد، فیلتر می کند. علاوه بر فیلترهای از پیش تعریف شده، کاربران می توانند کلمات و عبارات مورد نظر خود را به تنظیمات این ابزار اضافه کنند. کاربران همچنین اگر نمی خواهند این کلمات را فیلتر کنند می توانند به سرعت این ویژگی را غیرفعال کنند.

کلمات توهین آمیز فیلتر می شوند

شبکه اجتماعی متا اکنون به کاربران اجازه می دهد تا کنترل کنند چه کسی می تواند به پست های آنها پاسخ دهد. این پلتفرم همچنین دارای گزینه ای برای محدود کردن افرادی است که می توانند در پست ها، پاسخ ها و بایوس خود از کاربران نام ببرند.

اکنون این شرکت قصد دارد کنترل های پست مشابه و برخی ویژگی های دیگر را معرفی کند. متا سعی می کند به کاربران اجازه دهد تا در محیط امن تر با دیگران تعامل داشته باشند و در صورت لزوم تعاملات ناخواسته را محدود کنند.

Threads همچنین روشی را برای بی‌صدا کردن اعلان‌های پست آزمایش می‌کند. در حالی که برخی از این ویژگی ها هنوز در دسترس نیستند، این شرکت هنوز به سرعت در حال توسعه ویژگی های جدید است.

حالا این شبکه می خواهد عبارات توهین آمیز، شکلک ها و کلماتی مانند اینستاگرام را فیلتر کند. هفته گذشته مارک زاکربرگ اشاره کرد که Trades بیش از 150 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. بدون شک این ابزارها می توانند به محبوبیت بیشتر شبکه اجتماعی کمک کنند.