پس از انتشار شایعات مختلف در مورد راه اندازی رقیب TikTok برای اینستاگرام، این شرکت بالاخره انتشار اپلیکیشن TikTok Notes را در اختیار برخی از کاربران اندروید و iOS قرار داد. کاربران می توانند تصاویر ثابت خود را در این برنامه نمایش دهند. امکان استفاده از حساب های فعلی Tik Tok برای این سرویس جدید وجود دارد.

اگرچه TikTok هنوز به طور رسمی راه اندازی TikTok Notes را اعلام نکرده است، طبق گزارش رسانه ها، این برنامه در حال حاضر در نسخه کانادایی Google Play و App Store در دسترس است. به نظر می‌رسد تیک توک در حال برنامه‌ریزی تدریجی اپلیکیشن Notes است که جای تعجب ندارد.

اپلیکیشن TikTok Notes برای رقابت با اینستاگرام راه اندازی شد

برخلاف نسخه اصلی برنامه TikTok، در فید یادداشت‌های TikTok، مجموعه‌ای از پست‌ها را در کنار هم مشاهده می‌کنید. البته انتظار می رود با کلیک بر روی هر پستی بتوانید به صفحه اختصاصی آن رفته و آن را به صورت تمام صفحه مشاهده کرده و در صورت تمایل به آن پاسخ دهید.

اپلیکیشن Tik Tok Notes شباهت های زیادی با اینستاگرام دارد. برای مثال این برنامه همچنین از کانال های زمان و الگوریتم، کنترل های مختلف در قسمت نظرات و مکانیزم چرخ و فلک برای نمایش تصاویر استفاده می کند. همچنین ابزارهایی برای ویرایش آسان تصویر در خود برنامه وجود دارد و می توانید مشخص کنید چه کسی پست شما را ببیند. همچنین امکان پیش نویس پست ها وجود دارد.

برای دانلود TikTok Notes، می‌توانید به وب‌سایت رسمی این برنامه مراجعه کنید تا بسته به سیستم عامل دستگاهتان، در همان پلتفرم به اپ استور هدایت شوید. همچنین می توانید مستقیماً به صفحه این برنامه در فروشگاه Google Play یا Apple App Store بروید.

با توجه به اینکه اینستاگرام با معرفی بسیاری از قابلیت های تیک توک در اپلیکیشن خود توانسته توجه جوانان را به پلتفرم خود جلب کند، حال باید دید که پاسخ تیک توک به این شرکت مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر.