با معرفی برند جدید «براویا تئاتر»، سونی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه سیستم‌های صوتی خانگی معرفی کرد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی سونی، نوارهای صوتی و بلندگوهای این شرکت ژاپنی از این پس به جای استراتژی نام‌گذاری گیج‌کننده HT-XXXX، تحت برندهای فرعی قرار خواهند گرفت.

سونی

پرچمداران محصولات صوتی جدید سونی نوارهای صوتی Bravia Theatre 9 و Bar 8 به عنوان قدرتمندترین گزینه، دارای 13 بلندگو هستند، از جمله بلندگوهای رو به بالا برای صدای Dolby Atmos.

نوار صوتی سونی براویا تئاتر 9

سونی

نوار 9 در مقایسه با مدل قبلی خود (HT-A7000) 36 درصد کوچکتر است. بار 8 با 11 بلندگو و اندازه 30 درصد جمع و جورتر از مدل قبلی خود (HT-A5000)، گزینه دیگری را برای خریداران ارائه می دهد.

Sony Bravia Theatre Bar 8

سونی

هر دو نوار صوتی از Dolby Atmos، DST:X، صدای فراگیر Reality Audio 360 و فرمت صوتی Hi-Res پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، هنگامی که نوارهای صوتی جدید سونی با بلندگوهای عقب بی سیم و یک ساب ووفر عرضه می شوند، از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری، به عملکرد ارتقا یافته IMAX مجهز خواهند شد.

Sony Bravia Theatre Bar 8

سونی

از نظر قابلیت های ارتباطی، ساندبارهای جدید سونی به پورت ورودی HDMI و پورت خروجی HDMI (eARC) مجهز شده اند. علاوه بر این، به لطف پشتیبانی از استاندارد HDMI 2.1، امکان انتقال سیگنال های 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتز وجود دارد.

چهارتایی تئاتر براویا

سونی

از دیگر ویژگی های ساندبارهای گفته شده می توان به بهینه سازی میدان صوتی سونی برای تنظیم صدا با توجه به محیط و فناوری مجازی سازی 360 Spatial Sound اشاره کرد. علاوه بر این، با فناوری Acoustic Center Sync، این اسپیکر را می توان با یک تلویزیون سازگار سونی برای تجربه یکپارچه جفت کرد.

چهارتایی تئاتر براویا

سونی

برای داشتن یک سیستم فراگیر کامل، سونی براویا Quad Theater را معرفی کرد. سیستم چهار بلندگو که جایگزین مدل قبلی HT-A9 شد. هر یک از این بلندگوهای مربعی شکل، علاوه بر توییتر، میان رده و ووفر اختصاصی، دارای درایورهای Uplink Dolby Atmos نیز هستند.

اسپیکر درب U Theatre Bravia

سونی

جدیدترین محصول این مجموعه اسپیکر گردنی Bravia Theater U است که در صورت اتصال به تلویزیون های سونی از Dolby Atmos پشتیبانی می کند. این اسپیکر سونی 12 ساعت عمر باتری و صدای فراگیر 360 Reality Audio را به کاربران وعده می دهد و علاوه بر میکروفون برای تماس صوتی، از بلوتوث Multi-Point نیز پشتیبانی می کند.

اسپیکر درب U Theatre Bravia

سونی

پیش فروش نوارهای صوتی Bravia Bar 9 (1400 دلار)، Bar 8 (1000 دلار) و U Theater (300 دلار) از بهار امسال آغاز می شود. تئاتر چهارگانه (2500 دلار) اکنون در دسترس است. با این حال، ساب ووفرها به طور جداگانه برای همه مدل ها فروخته می شوند.