اخیرا شیائومی سری تلویزیون های هوشمند A را در هند عرضه کرده است. اکنون این برند چینی اعلام کرده که سری Smart TV X را در تاریخ 1 آگوست راهی این کشور خواهد کرد. تلویزیون های آینده در کنار گوشی هوشمند Redmi 12 و ساعت هوشمند Redmi Watch Active 3 عرضه خواهند شد.

تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی به عنوان جانشین مدل های سال گذشته وارد بازار خواهند شد. این برند تلویزیون‌های هوشمند سری X را با عنوان «بزرگ بازگشته است» معرفی می‌کند. گفته شده که تلویزیون های جدید در همه چیز از جمله طراحی، نمایش و سرگرمی، تجربه، صدا و انتخاب کانال بسیار بزرگ هستند. شیائومی یک میکروسایت از تلویزیون های آینده را در وب سایت رسمی خود قرار داده است. حاشیه های باریک اطراف نمایشگر را نشان می دهد. با این حال، باقی جزئیات در حال حاضر ناشناخته است.

سری شیائومی Smart TV X از سال گذشته در سایزهای صفحه نمایش 43، 50 و 55 اینچی با وضوح 4K و پشتیبانی از HDR10، Dolby Vision، HLG و موتور تصویر Vivid ارائه شده است. آنها به بلندگوهای 30 واتی مجهز شده‌اند و دارای Dolby Audio، DTS: Virtual X هستند. این تلویزیون‌ها با یک پردازنده چهار هسته‌ای همراه با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می شوند.

انتظار می‌رود تلویزیون‌های هوشمند سری X شیائومی 2023 با برخی ارتقاء در مقایسه با جانشین خود وارد بازار شوند. ما همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این برند جزئیاتی را که منتهی به رویداد رونمایی در هفته آینده می‌شود، به اشتراک بگذارد.

در دیگر خبرها به نظر می‌رسد که توسعه MIUI 15 شیائومی با سرعت انجام شده زیرا ما شروع به دریافت جزئیات سیستم‌عامل از طریق افشاهای مکرر کرده‌ایم. اخیراً بیلدهای آلفای MIUI 15 روی سرور شیائومی مشاهده شده و همچنین مشخص است که سری‌های Redmi Note 13 و Xiaomi 14 جدیدترین نسخه را دربرمی گیرند. در آخرین گزارش، دو ویژگی این مدل فاش شده که شیائومی ممکن است با MIUI 15 معرفی کند.

تیم Xiaomiui دو ویژگی جدید برای MIUI 15 را کشف کرده است. قابل توجه تر از این دو، کلیپ بورد بهبود یافته ای بوده که به کاربران امکان کپی و چسباندن تصاویر و فایل ها را می دهد. این قابلیتی است که در حال حاضر روی گوشی های سامسونگ موجود است و می تواند برای اشتراک گذاری سریع محتوا بین برنامه ها بسیار راحت باشد. به عنوان مثال، می‌توانید یک تصویر را از یک وب‌سایت کپی کنید و بدون نیاز به باز کردن گالری، آن را در یک چت تلگرام جای‌گذاری کنید (عکس زیر را ببینید).

ویژگی دیگر باعث افزایش حجم گوشی های شیائومی می شود. طبق یافته های انتشارات، MIUI 15 یک ضامن جدید در منوی تنظیمات سریع اضافه می کند که به شما امکان می دهد صدای خروجی را تا 200درصد افزایش دهید. این باید تجربه چند رسانه ای را در گوشی ها بسیار بهتر کند و همچنین به شما کمک می‌کند از محتوا در محیط های پر سر و صدا لذت ببرید.

هیچ خبری در مورد تاریخ عرضه MIUI 15 وجود ندارد. شایعات حاکی از آن است که پوسته سفارشی در ماه دسامبر معرفی می شود و در اوایل سال 2024 وارد بازار جهانی خواهد شد. این با عرضه MIUI 14 در سال گذشته مطابقت دارد. همانطور که گفته شد، Redmi Note 13 و همچنین گوشی های Xiaomi 14 با MIUI 15 معرفی خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید