شیائومی در حال کار بر روی یک رابط کاربری جدید است MIUI 15 و اکنون اولین اسکرین شات از این رابط کاربری منتشر شده است که طراحی آیکون های آن را نشان می دهد.

طبق یک گزارش جدید، یکی از مهم ترین تغییرات در MIUI 15 است آیکون هایی با ظاهری جدید این به این دلیل است که آنها طراحی گردتر را اتخاذ کرده اند. آیکون های جدید به گونه ای طراحی شده اند که مدرن تر و از نظر بصری جذاب تر باشند و شیائومی بر وضوح و سادگی تمرکز دارد.

ظاهر جدید آیکون های رابط کاربری MIUI 15

به طور کلی، آیکون‌های رابط کاربری جدید MIUI 15 شیائومی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بصری‌تر و آسان‌تر برای استفاده باشند. به عنوان مثال، نماد برنامه دوربین اکنون دارای یک دکمه شاتر قابل مشاهده تر است تا گرفتن عکس سریع را برای کاربران آسان تر کند.

علاوه بر این، نمادهای برنامه تلفن و پیام اکنون برجسته تر شده اند تا تشخیص زمانی که در حال مکالمه هستید یا پیام جدیدی دارید آسان تر شود.

رابط کاربری MIUI 15 نشان دهنده تعهد شیائومی برای ارائه یک تجربه کاربری جذاب از نظر بصری است که بدون شک کاربران را خوشحال خواهد کرد. آیکون های جدید تنها یکی از چندین پیشرفتی هستند که شیائومی در رابط کاربری خود ایجاد کرده است و می توان انتظار تغییرات بزرگ و هیجان انگیز بیشتری را در نسخه نهایی داشت.

شیائومی هنوز رابط کاربری MIUI 14 را به طور کامل برای دستگاه های مورد نظر خود منتشر نکرده است و بسیاری از کاربران همچنان منتظر اندروید 13 هستند، البته قبلا در گزارش های مختلف به قابلیت های MIU’I 15 اشاره شده است. هفته گذشته گزارشی حاکی از آن بود که رابط کاربری MIUI احتمالاً مبتنی بر اندروید 13 و 14 خواهد بود. ماه گذشته لیستی از گوشی هایی که بعید به نظر می رسد رابط کاربری MIUI 15 را دریافت کنند اعلام شد که شامل نام دستگاه هایی مانند شیائومی Mi می شود. 10 Lite 5G و Poco M3.