به گزارش روابط عمومی روبیکا، این ابر اپلیکیشن که تاکنون قابلیت ها و خدمات مختلفی از جمله پیام رسان، شبکه اجتماعی روبینو، فیلم و سریال، فروشگاه و … را به همراه سهامدارانش ایرانسل در سال جاری به مخاطبان خود ارائه کرده است. در نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت خواهد کرد.

سرویس پیام رسان روبیکا با قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری، ایجاد اتاق های صوتی، پخش زنده و … نیازهای ارتباطی بسیاری از کاربران را تسهیل کرده است. سرویس VOD روبیکا همچنین امکان تماشای بیش از 60000 فیلم، سریال و انیمیشن روز را برای کاربران خود فراهم کرد. در این سرویس مشترکین همراه اول و ایرانسل می توانند فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را بدون خرید اشتراک تماشا کنند.

نمایشگاه بین المللی الکامپ مهمترین رویداد تجاری و فناوری است که بیست و ششمین دوره آن از 13 تا 16 تیرماه با حضور تعداد قابل توجهی از شرکت ها، استارت آپ ها و سازمان های دولتی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. برگزار شود.

علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 16 با مراجعه به غرفه های همراه اول و ایرانسل در الکامپ با روبیکا بیشتر آشنا شوند.