طبق گزارش جدیدی از بلومبرگ، بعید است اپل مدل جدید ویژن پرو را تا پایان سال 2026 عرضه کند. این خبر در حالی منتشر می شود که گزارش های متناقضی حاکی از کاهش تقاضا برای ویژن پرو است.

به گفته برخی کارشناسان، تنها امید این است که اپل به سرعت راهی برای ساخت یک مدل مقرون به صرفه بیابد که برخی از انتقادات وارد شده به این دستگاه را برطرف کند. آمار رسمی و دقیقی از فروش هدست واقعیت مجازی اپل وجود ندارد.

قیمت هدست واقعیت مجازی رده بالای اپل به ۳۵۰۰ دلار می رسد. این قیمت باعث می شود بسیاری از مردم فکر نکنند که خرید ویژن پرو عاقلانه است.

اپل یک برنامه بلندمدت برای ورود به بازار هدست واقعیت ترکیبی طراحی کرده است. هدف این شرکت این است که بفهمد آیا هدست های واقعیت ترکیبی در طول زمان به یک دستگاه مفید و مهم تبدیل خواهند شد.

شاید هدف نهایی توسعه عینک های هوشمند باشد. این عینک ممکن است شبیه به عینک Meta Rayben باشد و ویژگی های مشابه Vision Pro را ارائه دهد.

عینک اپل جاه طلب تر و گران تر خواهد بود. انتظار می رود این گجت یک دستگاه واقعیت ترکیبی سبک وزن باشد که می تواند اعلان ها را نمایش دهد و اطلاعات متنی مفیدی مانند مسیرهای نقشه و ترجمه را ارائه دهد.