امروزه سهولت در جابه جایی پول و پایین بودن کارمزد نقل و انتقال، حرف اول را میزند. با روی کار آمدن ارزهای دیجیتال، بسیار راحت تر از گذشته میتوان برای دوستان و آشنایان هر مقدار پول جا‌به‌جا کرد یا با خرید و فروش تتر و سایر رمزارزها، سودهای مناسبی کسب کرد و سرمایه‌گذاری های موفقی داشت.

 در این بین انتخاب یک صرافی معتبر که بتواند به شما در فرآیند تبدیل تومان به ارز دیجیتال یا تبدیل ارز دیجیتال به تومان کمک کند، میتواند بسیار حائز اهمیت باشد.

صرافی رمزارز دیجیکس ۲۴، با بیش از ۵ سال سابقه در معاملات ارزهای دیجیتال و ارائه بهترین نرخ ها، یکی از برترین و ایمن ترین پلتفرم‌های آنلاین جهت خرید و فروش انواع رمزارز می باشد.

دیجیکس ۲۴ امکاناتی را فراهم نموده تا کاربران با سرعت و سهولت فراوان، معاملات رمزارزی خود را انجام داده و با تمرکز بر بصرفه بودن قیمت تتر و سایر رمزارزها، با کیفیت ترین خدمات را دریافت نمایند.

با ارائه بهترین نرخ‌های خرید و فروش ارز دیجیتال، این صرافی به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بهره‌وری بیشتری از معامله و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال داشته باشند.

ویژگی‌های اصلی صرافی دیجیکس ۲۴

یکی از ویژگی‌های برتر صرافی دیجیکس ۲۴، کارمزد رایگان (صفر) و اختلاف کم قیمت خرید و فروش رمزارزها می‌باشد. برای انتخاب بهترین سکوی مبادلاتی، میزان کارمزد پرداختی در هر معامله خرید و فروش، امری بسیار مهم برای کاربران است.

چرا که با پرداخت کارمزد کمتر، می‌توان سود معاملات و در نتیجه بهره‌وری را افزایش داد. از آنجا که کارمز انجام سفارشات در صرافی دیجیکس ۲۴ رایگان است، پس می‌توان به عنوان یک گزینه مناسب و قابل اتکا این صرافی را مدنظر داشت.

در مقایسه با سایر سکوهای مبادلات رمزارز، دیجیکس۲۴ کمترین اختلاف قیمت خرید و فروش را داراست. تسویه حساب به صورت آنی و لحظه‌ای انجام می‌شود. در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید درخواست تسویه حساب خود را ثبت نموده و حداکثر طی ۲ دقیقه درخواست شما به بانک جهت واریز ارسال می‌شود.

قابلیت پرداخت با شناسه، برای مبالغ بالای ۱۰۰ میلیون تومان

از طریق درگاه بانکی، امکان شارژ تا حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان وجود دارد، اما با ایجاد قابلیت پرداخت با شناسه در پلتفرم دیجیکس ۲۴، شما این امکان را دارید تا ۱ میلیارد تومان در هر شبانه روز کیف پول خود را شارژ کنید.

امنیت بیشتر، کارمزد رایگان (صفر)، حداقل اختلاف قیمت خرید و فروش و همچنین تسویه حساب آنی از ویژگی‌های برجسته این پلتفرم می‌باشند. در نهایت، احراز هویت آسان در کنار تمامی فاکتورهای امنیتی را میتوان از خصوصیت های این پلتفرم آنلاین مبادله رمزارز نام برد.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در دیجیکس۲۴

خرید و فروش انواع ارز دیجیتال در صرافی‌ آنلاین دیجیکس۲۴ بسیار آسان بوده و در کوتاه ترین مسیر ممکن در اختیار شماست. برای انجام معامله در دیجیکس ۲۴، ابتدا باید با شماره موبایلی که به نام خودتان است، ثبت نام کنید.

برای استفاده از تمام خدمات صرافی دیجیکس۲۴، باید ابتدا احراز هویت نمایید. در ابتدای فرآیند احراز هویت، از شما کد ملی و تاریخ تولد دریافت میشود. سیستم به صورت اتوماتیک و در کسری از ثانیه، صحت اطلاعات وارد شده و تطبیق کد ملی وارد شده با کد ملی صاحب شماره موبایل را بررسی می‌نماید و در صورت تایید اطلاعات، شما را به مرحله دوم یعنی مطالعه و قبول قوانین منتقل می‌نماید.

با مطالعه و قبول قوانین سایت، در مرحله آخر عکسی سلفی با کارت ملی و دست نوشته میگیرید و در قسمت مربوطه آپلود می‌نمایید. همکاران واحد احراز هویت،در کمتر از ۵ دقیقهمدارک شما را بررسی و تایید خواهند نمود.

برای شروع خرید و فروش ارز دیجیتال، ابتدا باید کیف پول تومانی یا رمزارز خود را شارژ کنید تا بتوانید معامله کنید. در گام بعد، نوع ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب کرده و سپس روند خرید را طی می‌کنید. پس از اتمام این فرایند، ارز دیجیتال خریداری شده به کیف پول شما منتقل می‌شود.

روند احراز هویت کاربران در صرافی دیجیکس ۲۴

زمان شما برای ما بسیار با ارزش است و همواره به آن توجه ویژه ای داریم تا تمام فرآیندها را برای شما کوتاه و بهینه نماییم. یکی از نکات مهم برای اکثر کاربران، مدت زمان لازم برای احراز هویت حساب کاربری‌شان است.

در اکثر سکوهای مبادلاتی رمزارز، گاهی اوقات احراز هویت تا ۲ روز طول می‌کشد که خیلی خوشایند نیست. اما در پلتفرم معاملات رمزارز دیجیکس۲۴، احراز هویت شما حداکثر تا ۵ دقیقه پس از ثبت درخواست، تایید می‌شود و در صورت وجود هر گونه مشکلی در احراز هویت، از طریق نوتیفیکیشن و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مزیت های ثبت نام صرافی دیجیکس ۲۴

یکی از مزیت‌های اصلی و برجسته این پلتفرم آنلاین، پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول شبانه روز است. اگر در فرآیند انجام معاملات با مشکل خاصی روبه‌رو شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتر در حین معاملات داشته باشید، تیم پشتیبانی دیجیکس ۲۴ آماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز می‌باشد. ما به شما اطمینان می‌دهیم که در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کرده و تا پایان مسیر در کنار شما خواهیم بود.

تیم حرفه‌ای پشتیبانی این مجموعه با دقت به مسائلی که برای شما پیش می‌آید پرداخته و در نهایت بهترین راهکار را ارائه خواهند داد. شما می‌توانید فصل جدیدی از معاملات ارز دیجیتال را با سبکی متفاوت در سکوی مبادلات دیجیکس ۲۴ تجربه کنید.

حداقل میزان برداشت تومان در دیجیکس۲۴ چقدر است؟

حداقل میزان خرید رمزارز از دیجیکس۲۴، ۲۰۰ هزار تومان میباشد و از طریق درگاه بانکی حداکثر تا ۱۰۰ میلیون تومان میتوانید کیف پول تومانی خود را شارژ نمایید.

اما چنانچه قصد خرید بیشتر دارید، میتوانید از قابلیت پرداخت با شناسه استفاده کنید و روزانه تا سقف ۱ میلیارد تومان کیف پول تومانی را شارژ کرده و خرید خود را انجام دهید.

برای پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد، به نکات کلیدی زیر توجه کنید:

  1. تحقیق و بررسی:ابتدا تحقیق کنید و اطلاعات لازم را درباره صرافی‌های مختلف جمع آوری کنید. مطالعه نظرات و تجربیات کاربران، بررسی رتبه‌بندی و نقد و بررسی‌های مستقل درباره صرافی‌ها می‌تواند به شما در این مرحله کمک کند.
  2. قوانین و مقررات:اطمینان حاصل کنید که صرافی مورد نظر شما، مطابق با قوانین و مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال در کشور شما فعالیت کند. بررسی کنید که آیا صرافی همکاری با نهادهای مالی و نظارتی دارد و فعالیت آن مشخص و قانونی باشد.
  3. امنیت:امنیت یکی از عوامل مهم در انتخاب یک صرافی است. بررسی کنید که صرافی از تکنولوژی‌های رمزنگاری قوی برای حفاظت از اطلاعات و دارایی‌های مشتریان استفاده می‌کند. همچنین، بررسی کنید که آیا صرافی اقدامات امنیتی مانند تأیید دو مرحله‌ای (2FA)، ذخیره اکثر دارایی‌ها در کیف‌های سرد (cold wallet) و سیاست‌های حفاظتی دیگر را اجرا می‌کند.
  4. حجم معاملات و مدت فعالیت:بررسی کنید که صرافی مورد نظر چقدر تجربه دارد و چند سال است که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. همچنین، میزان حجم معاملات در صرافی می‌تواند نشان دهنده قدرت و استقامت آن در برابر نوسانات بازار باشد.
  5. پشتیبانی مشتریان:بررسی کنید که صرافی ارائه خدمات پشتیبانی مشتریان حرفه‌ای و موثر دارد. از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا چت آنلاین، از صرافی سوالات خود را بپرسید و بررسی کنید که آیا زمان پاسخگویی آنها مناسب است و به مشکلات شما رسیدگی می‌کنند یا خیر.
  6. کارمزدها:بررسی کنید که صرافی تا چه میزان کارمزد از کاربران دریافت میکند و آیا کارمزد اعلام شده در سایت، با آن چیزی که در نهایت برای شما محاسبه یکسان است یا خیر.برخی صرافی‌هاقدم بعدی برای پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد، می‌تواند شامل موارد زیر باشد:
  7. رمزارزهای پشتیبانی شده:بررسی کنید که صرافی ارز دیجیتال مورد نظر، ارزهایی که می‌خواهید خریداری کنید یا فروش کنید را پشتیبانی می‌کند. اگر دنبال خرید یا فروش یک ارز خاص هستید، مطمئن شوید که صرافی دارای آن ارز است.
  8. تجربه کاربری:بررسی کنید که کار با صرافی چه میزان ساده و آسان است. رابط کاربری صرافی باید قابل فهم و ساده باشد و به شما امکان مدیریت و معامله راحت رمزارزها را بدهد.
  9. اعتماد و شهرت:بررسی کنید که صرافی در صنعت ارز دیجیتال چقدر شهرت دارد و آیا اعتماد کاربران را در طول مدت فعالیت جلب کرده است یا خیر. مطالعه نظرات و تجربیات دیگران می‌تواند به شما در این مورد کمک کند.
  10. مشخصات فنی:بررسی کنید که صرافی از نظر سرعت اجرا، پشتیبانی از سفارشات محدود، نوسانات قیمت و سایر جنبه‌های فنی دیگر، نیازهای شما را برآورده می‌کند.
  11. محدودیت‌ها و قوانین:بررسی کنید که آیا صرافی مورد نظر محدودیت‌هایی برای واریز و برداشت دارد و آیا قوانین خاصی در خصوص استفاده از صرافی وجود دارد.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال، انتخاب یک صرافی مطمئن اولین قدم برای ورود به این بازار بسیار جذاب و در عین حال پر تلاطم میباشد که باید در انتخاب آن دقت زیادی کنید. فاکتورهایی مانند تعداد رمزارز پشتیبانی شده، خرید و فروش سریع، امکانات امنیتی جهت حفظ دارایی و … را حتما باید مدنظر داشته باشید.

سکوی مبادلاتی دیجیکس۲۴ میتواند انتخاب مناسبی برای ورود به دنیای رمزارزهای باشد. ما در این مسیر همراه شما هستیم و تمام مشاوره های لازم را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا معامله‌ای لذت بخش و ایمن را تجربه کنید

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به این پست امتیاز بدید