سامسونگ در مراسم معرفی امروز کره از چندین دستگاه جدید Fan Edition از جمله Galaxy S23 FE، Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Buds FE رونمایی کرد. در حالی که قبلاً پوشش مفصلی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه کرده‌ایم، این پست بر روی هدفون‌های تازه معرفی شده Fan Edition تمرکز می‌کند.

Galaxy Buds FE سامسونگ ارائه صدای باکیفیت را در اولویت قرار داده است. آنها بیس عمیق و غنی را ارائه می دهند و تضمین می کنند که بدون در نظر گرفتن ترجیحات ژانر موسیقی، از موسیقی خود همانطور که هنرمند در نظر گرفته است لذت می برید. Galaxy Buds FE علاوه بر موسیقی عالی، ویژگی های پیشرفته ای را برای کنترل بهتر صدا نیز ارائه می دهد.

گزینه های Active Noise Cancellation (ANC) و Ambient Sound به شما این امکان را می دهند که محیط صوتی خود را تنظیم کنید. چه بخواهید صدای خارجی را مسدود کنید یا از محیط اطراف خود آگاه باشید، این هدفون ها شما را پوشش می دهند. به لطف سیستم پیشرفته سه میکروفونی و شبکه عصبی عمیق (DNN) مبتنی بر هوش مصنوعی که نویز پس‌زمینه را در هنگام تماس به حداقل می‌رساند، ارتباطات با این هدفون‌ها شفاف است.

عمر باتری قابل توجه است و تا 8.5 ساعت پخش با هدفون به تنهایی و تا 30 ساعت با کیس شارژ را ارائه می دهد. این باعث می شود آنها برای سفرهای طولانی یا جلسات شنیداری طولانی مدت عالی باشند. Galaxy Buds FE راحتی را در اولویت قرار می دهد، برای پوشیدن طولانی مدت طراحی شده است و طیف وسیعی از سایزهای نوک گوش و نوک بال را برای اطمینان از تناسب شخصی و راحت ارائه می دهد. گوشی ها دارای درگاه USB-C هستند و شامل استاندارد ضدآب IPX2 می شوند.

می‌توانید سامسونگ Galaxy Buds FE را در رنگ‌های گرافیتی یا سفید خریداری کنید و قیمت آن‌ها 99.99 دلار است. از 10 اکتبر، آنها را برای خرید در وب‌سایت رسمی سامسونگ و در خرده‌فروشی‌های مختلف در دسترس خواهید یافت.

سامسونگ Galaxy Buds FE از راه رسید

در دیگر خبرها پس از افشای اطلاعات و تیزرهای دقیق، سامسونگ گلکسی اس 9FE و گلکسی اس 9FE+ اکنون به طور رسمی مشخصات پرچمداران یکسانی را ارائه می کنند، اما با اندکی کاهش مشخصات.

این مدل تجربه سری گلکسی تب S را به نسخه فن ادیشن گسترش می دهد و در عین حال قیمت را زیر حد مجاز نگه می دارد. تبلت های جدید در کنار Galaxy S23 FE و Galaxy Buds FE عرضه می شوند. ویژگی های اصلی تبلت جدید همان تجربه نرم افزاری، پشتیبانی از S-Pen و استاندارد ضدآب IP68 است.

سامسونگ Galaxy Tab S9 FE با صفحه نمایش 10.9 اینچی WQXGA LCD (به جای نمایشگر Dynamic AMOLED 2X در Galaxy Tab S9) و نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه می شود. در حالی که Galaxy Tab S9 FE+ با نمایشگر LCD دارای سایز 12.4 اینچی WQXGA با وضوح 2560×1600 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه می شود. هر دو دارای استاندارد IP68 هستند که مقاومت در برابر گرد و غبار را ارائه می دهند.

تبلت‌های Fan Edition مجهز به پردازنده Exynos 1380 سامسونگ هستند. Galaxy Tab S9 FE استاندارد با رم 6/8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128/256 گیگابایتی و مدل پلاس با رم 8/12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی نیز موجود است. در کمال تعجب، هر دو تبلت دارای حافظه قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق اسلات کارت MicroSD هستند.

در بخش دوربین، Galaxy Tab S9 FE با یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی برای تماس ویدیویی عرضه می شود. از سوی دیگر، Galaxy Tab S9 FE+ با ماژول دوربین دوگانه عقب مجهز به سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار عرضه می شود. همچنین میزبان همان دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو است.

منبع

به این پست امتیاز بدید