واتساپ این یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در جهان است و به همین دلیل برای مکالمات شخصی و تجاری استفاده می شود. با این حال، احتمالاً تعداد کمی از کاربران وجود دارند که قصد دارند از دو حساب جداگانه استفاده کنند، اما سرویس پیام رسانی متا این امکان را ارائه می دهد. چندین حساب برای یک کاربر از Now پشتیبانی نمی‌کند گزارش‌ها حاکی از آن است که واتس‌اپ قصد دارد این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا بتوانید از طریق این برنامه به چندین حساب کاربری وارد شوید.

WABetaInfo در آخرین نسخه بتا کسب و کار واتس اپ برای اندروید (2.23.13.5) قابلیت پشتیبانی از چندین حساب را دیده است. پس از راه اندازی، این تغییر به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به نسخه دوم برنامه، از یک گوشی وارد چندین حساب WhatsApp شوید. همچنین نکاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این ویژگی در نسخه معمولی برنامه نیز موجود خواهد بود.

پشتیبانی از چندین اکانت واتس اپ

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، می‌توانید از طریق منوی تنظیمات WhatsApp بین حساب‌های مختلف خود جابه‌جا شوید.

بنابراین، اگر دو سیم کارت در گوشی خود دارید و از طریق هر دو شماره در واتس اپ فعال هستید، این ویژگی می تواند استفاده از برنامه را برای شما بسیار آسان کند. می توانید مکالمات خود را در هر دو حساب از طریق یک برنامه مدیریت کنید و مدیریت اعلان ها و اشتراک گذاری فایل ها را آسان می کند.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی در دسترس خواهد بود، اما می‌توان انتظار داشت که ابتدا در کانال بتا و سپس برای کاربران عادی واتس‌اپ در دسترس قرار گیرد.

تلگرام به‌عنوان مهم‌ترین رقیب واتس‌اپ، مدت‌هاست که امکان نگهداری چندین اکانت را در اختیار کاربران خود قرار داده است، از این رو، واتس‌اپ با این قابلیت جدید تنها در تلاش است تا فاصله خود را با رقبای خود کم کند. از دیگر قابلیت های مهم دیگری که به تازگی به پلتفرم پیام رسان متا اضافه شده است، می توان به قابلیت «کانال» که کپی دیگری از تلگرام است اشاره کرد.