نسخه جدید واتساپ این برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است و طبق گزارش‌های منتشر شده، ظاهراً این سرویس پیام‌رسان در حال کار بر روی یک ویژگی جالب برای کاربران خود است: امکان ارسال ویدیوهای با کیفیت بالا.

وب سایت WABetainfo در گزارش جدید خود اعلام کرد که نسخه بتای جدید اپلیکیشن واتس اپ (2.23.14.10) قابلیت به اشتراک گذاری ویدیوهای باکیفیت را دارد. در واقع با استفاده از این قابلیت می توانید ویدیوهای خود را با حفظ وضوح اصلی برای دوستان یا اعضای خانواده خود ارسال کنید.

امکان ارسال فیلم با کیفیت بالا در واتس اپ

همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می شود، واتس اپ دکمه جدیدی را به تب ویرایشگر ویدیو اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد آنها را با کیفیت بالا ارسال کنند. اگرچه این ویژگی ابعاد ویدئو اما ما همچنین کمی فشرده سازی را می بینیم. بنابراین ویدیوهای شما دقیقا با کیفیت اصلی ارسال نمی شوند، اما قطعا کیفیت نهایی با این گزینه بهتر از قبل خواهد شد.

گزینه پیش فرض واتس اپ برای کیفیت ویدیوهای ارسالی کاربران همیشه «کیفیت استاندارد» است. بنابراین هر زمان که می خواهید ویدیوی جدیدی را به اشتراک بگذارید، باید گزینه با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

اخیراً واتس اپ روی ویژگی دیگری کار می کند که به کاربران امکان ارسال تصاویر با کیفیت بالا را می دهد. عکس های ارسال شده به این روش به عنوان HD علامت گذاری می شوند. در مورد ویدیوها هم همینطور است و زمانی که یک ویدیو با کیفیت برای دوستان خود ارسال می کنید، به طور خودکار یک برچسب جدید روی آن قرار می گیرد.

ویژگی اشتراک‌گذاری ویدیو با کیفیت بالا در حال حاضر فقط برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است و احتمالاً در هفته‌های آینده برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که این ویژگی تنها در هنگام ارسال فیلم های با حجم بالا ظاهر می شود. زیرا ممکن است گزینه با کیفیت بالا برای فایل های کوچکتر قابل مشاهده نباشد.