چندین سازنده نمایشگر چینی، از جمله BOE، CSOT، Tianma و Visionx، با یکدیگر همکاری می کنند تا یکی از پتنت های سامسونگ در ایالات متحده را باطل کنند. این اقدام پاسخی مستقیم به تلاش های قبلی سامسونگ برای جلوگیری از واردات نمایشگرهای شرکت های دیگر به بازار آمریکا است. در آن زمان، سامسونگ ادعا کرد که نمایشگرهای شرکت های چینی حق ثبت اختراع این شرکت کره ای را نقض می کند.

به گزارش گیزموچینا، پتنت مذکور مربوط به پنل های OLED است. سال گذشته، سامسونگ به جای هدف قرار دادن مستقیم شرکت های چینی، با طرح شکایت به کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده، شرکت های واردکننده را دنبال کرد. با این حال چینی ها علیه سامسونگ موضع گرفته اند.

BOE، CSOT، Tianma و Visionx که از جمله شرکت‌های بزرگ چینی هستند که علیه سامسونگ تلافی کردند، ممکن است ناخواسته اعتراف کرده باشند که محصولات آنها حق ثبت اختراع غول کره‌ای را نقض کرده است.

رویارویی شرکت های چینی با سامسونگ از ابتدای ماه گذشته آغاز شد. زمانی که BOE از سامسونگ و چندین شرکت تابعه در چین شکایت کرد. جالب اینجاست که BOE در شکایات خود به تجارت تراشه‌های سامسونگ و سرمایه‌گذاری‌هایی که مستقیماً به تجارت نمایشگر مربوط نمی‌شوند، پرداخته است.

هیئت استیناف ایالات متحده در حال حاضر در حال ارزیابی پرونده برای بررسی ادعاهای مطرح شده توسط شرکت های چینی است.