زد تی ای یکی از برندهای موفق صنعت تلفن هوشمند چینی بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین محصول جدید خود زد تی ای VOYAGE 3D را معرفی کرد.

فشار برای محتوای سه بعدی در سال های گذشته کاهش یافته است زیرا مصرف کنندگان از استفاده عینک برای لذت بردن از این محتوا استقبال نمی کنند. با این حال، برخی از شرکت ها هنوز روی این فناوری شرط بندی می کنند و امروزه برخی از نمایشگرها می توانند محتوای سه بعدی را با نیاز به عینک های سه بعدی نشان دهند. یکی از این شرکت ها ZTE است و این شرکت تصمیم گرفت گوشی هوشمند جدیدی را با نام زد تی ای Voyage 3D روانه بازار کند.

ZTE به دلیل فشار به سمت فناوری‌های مختلف شناخته شده و این شرکت یکی از معدود شرکت‌هایی است که سال به سال دستگاه‌هایی با دوربین‌های زیر صفحه نمایش عرضه می‌کند. اکنون، ما یک دستگاه متفاوت داریم که مخصوص نمایشگاه MWC شانگهای ساخته شده است. زد تی ای Voyage 3D یک گوشی هوشمند اندرویدی با مشخصات رده پایه و صفحه نمایش سه بعدی است که محتوای دو بعدی را در زمان واقعی به سه بعدی تبدیل می کند.

البته این نکته اصلی فروش گوشی هوشمند است. ویژگی موسوم به Neovision 3D Anytime بر فناوری ردیابی چشم استریوسکوپی با زاویه دید 60 درجه تکیه دارد. یک مقایسه خوب، فناوری پشت نینتندو 3DS است. این تصاویر را با عمق شبیه سازی شده پخش می کند و جلوه ای سه بعدی ایجاد می کند. ZTE در کنار پلتفرم ویدیوی چینی Migu Video برای ارائه محتوای سه بعدی بیشتر کار می کند.

زد تی ای Voyage 3D دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز است. در بخش فنی، پردازنده Unisoc T760 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. این گوشی MyOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را دربرمی گیرد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. همانطور که قابل مشاهده است، این گوشی دارای مشخصات فوق العاده متوسطی است و تمرکز آن بر روی فناوری سه بعدی است.

گوشی زد تی ای VOYAGE 3D از راه رسید

مگر اینکه به صفحه نمایش سه بعدی علاقه مند باشید، ممکن است دستگاه خیلی جالب نباشد. متأسفانه، این سخت افزار به این معنی است که شما نمی توانید از این فناوری در بازی لذت ببرید. فناوری سه بعدی قیمتی دارد، زد تی ای Voyage 3D در رنگ های مشکی ستاره ای به فروش می رسد و با قیمت 1499 یوان (206 دلار) دردسترس است.

این مدل اکنون راهی بازار چین شد. جالب اینجاست که ZTE از این فرصت استفاده کرد و قیمت Nubia Pad 3D II را که در ماه فوریه وارد بازار شد، کاهش داد. تبلت سه بعدی نسل دوم که دارای نمایشگر Neovision 3D Anytime Display است، افت قیمت قابل توجهی 3500 یوان (480 دلار) نسبت به نسل قبلی خود دریافت می کند. قیمت این دستگاه در چین 6400 یوان (804 دلار) خواهد بود.

در دیگر خبرها زد تی ای پیشتر از مودم جیبی جدیدی موسوم به U10L رونمایی کرده که از طراحی ساده و مشخصات کلیدی قابل توجه بهره می‌برد. ZTE از یک هات اسپات قابل حمل جدید به نام U10L پرده‌برداری کرده است که دارای برچسب قیمت مناسب، عملکرد دو سیم کارت و پشتیبانی از آخرین استاندارد Wi-Fi 6 است. این پس از راه‌اندازی اخیر وای فای قابل حمل U10S Pro با عمر باتری تا 10 ساعت صورت می گیرد. وای فای قابل حمل U10L بیش از 99 یوان (حدود 14 دلار) قیمت دارد و اکنون در JD.com در دسترس است. بیایید مشخصات کلیدی آن را بررسی کنیم.

نکته مهم وجود دو اسلات سیم کارت داخلی است، یکی برای China Mobile و دیگری برای شبکه های China Telecom. این کار نیاز به حمل سیم‌کارت‌های جداگانه یا تعویض آن‌ها را هنگام تعویض ارائه‌دهنده برطرف می‌کند. طبق گزارش ها، کاربران می توانند از طریق یک پلت فرم شماره خدمات عمومی اختصاصی، بین شبکه ها را فعال و جابجا کنند. ZTE همچنین بسته‌های داده رسمی را برای U10L ارائه می‌کند که از 1 گیگابایت شروع شده و تنها 2.2 سنت شروع می‌شود، که شفافیت و اجتناب از هزینه‌های پنهان را نوید می‌دهد. علاوه بر این، خریداران 10 گیگابایت داده آزمایشی رایگان در طول جشنواره خرید 618 آینده دریافت خواهند کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید