ردمی و شیائومی به تازگی در چین از گوشی شیائومی Redmi Note 13R رونمایی کردند. مدلی که نسخه ضعیف تر ردمی نوت 13 آر پرو محسوب شده و طراحی بروزی دارد.

Redmi Note 13R همان صفحه نمایش 6.79 اینچی LCD با وضوح +FHD و حداکثر روشنایی 550 نیت را حفظ کرده است. با این حال، نرخ نوسازی از 90 هرتز به 120 هرتز ارتقا می یابد و تطبیقی است. این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی بوده که در دکمه پاور تعبیه شده است.

در بخش دوربین Redmi Note 13R مشابه مدل قبلی خود است. یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در مقابل دوربین 5 مگاپیکسلی Note 12R هم تدارک دیده شد. Redmi Note 13R همان پردازنده Snapdragon 4 Gen 2 را حفظ کرد. این دستگاه تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.

حداکثر پیکربندی Note 12R مدل 8 گیگ رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری کمی بزرگتر 5030 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی می گیرد. از نظر نرم افزاری، با سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS همراه است.

Redmi Note 13R در رنگ های نقره ای، مشکی نیمه شب و آبی کریستالی یخی ارائه می شود. قیمت آن از 1399 یوان یوان (193 دلار) برای نسخه پایه 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایتی شروع می شود. پیکربندی رده بالای 12 گیگ رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی دارای برچسب قیمتی 2199 یوان ( 304 دلار ) است.

شیائومی Redmi Note 13R تازه وارد چینی

در دیگر خبرها شیائومی در تلاش بوده سال 2024 چندین مدل گوشی تاشو معرفی کند و یکی از آنها گوشی تاشو فلیپ Mix Flip است که مدتها تحت شایعه قرار دارد و اکنون آماده رونمایی است.

ظاهراً شیائومی میکس فلیپ گواهی از مرجع صدور گواهی اجباری چین (3C) دریافت کرده است که نشان می دهد رونمایی آن نزدیک است. جزئیات قیمت و تصویر ادعا شده از تلفن تاشوی فلیپ نیز در وب ظاهر شده است که نگاهی اجمالی به طراحی می دهد. شیائومی Mix Flip با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 عرضه می شود. این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش 1.5K و دوربین دوگانه عقب باشد. انتظار داریم این تلفن هوشمند در کنار شیائومی میکس فولد 4 عرضه شود.

یک کارشناس چینی شیائومی با شماره مدل 2405CPX3DC را در سایت 3C کشف کرده که گمان می رود شیائومی Mix Flip باشد. اسکرین شات های لیست به اشتراک گذاشته شده در Weibo پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی را نشان می دهد. فروشنده ادعا می کند که قیمت این گوشی 5999 یوان خواهد بود. این برچسب قیمت، اولین گوشی تاشوی فلیپ شیائومی را مقرون به صرفه‌تر از گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ می کند.

Mix Flip شیائومی دارای صفحه نمایش با وضوح 1.5K و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی است. گفته می شود که این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کار می کند و می تواند یک  دوربین دوگانه عقب داشته باشد که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی OV50E و سنسور ثانویه 60 مگاپیکسلی OV60A با زوم اپتیکال 2 برابر می شود. به احتمال زیاد از سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی بهره خواهد برد.

علاوه بر این، یک تصویر زنده ادعایی از شیائومی میکس فلیپ در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی منتشر شده است. رندرها یک ماژول دوربین دوگانه با فلاش دوگانه در عقب را نشان می دهند. یک صفحه نمایش کوچک در زیر دوربین ها وجود دارد. به نظر رسیده این رندر یک تصویر ساخته شده بر اساس شماتیک های قبلی باشد.

شایعه شده که شیائومی میکس فلیپ در سه ماهه سوم سال جاری در کنار شیائومی فولد 4 به طور رسمی عرضه می شود. انتظار می رود این گوشی در چین و بازارهای جهانی به استثنای هند و ژاپن عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند که منتشر خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید