در اوایل سال جاری، اوپو گوشی هوشمند A78 5G را معرفی کرد. اکنون این برند در حال کار بر روی یک نوع 4G از همان دستگاه است. این گوشی هوشمند در گذشته چندین گواهینامه دریافت کرده است که اخیراً گواهینامه IMDA را نیز شامل می شود. اکنون، A78 4G در وب‌سایت‌های گواهی FCC و بلوتوث SIG مشاهده شده است که به عرضه‌ی آتی آن اشاره دارد.

A78 4G در وب‌سایت‌های FCC و Bluetooth SIG با شماره مدل CPH2565 فهرست شده است. گواهی FCC نشان می دهد که دستگاه با سیستم عامل ColorOS 13.1 خود برند ارائه می شود که ممکن است مبتنی بر اندروید 13 باشد. از نظر ابعاد، ارتفاع آن 158.76 میلی متر و عرض آن 71.04 میلی متر خواهد بود. گزینه اتصال در محصول آینده شامل 4G، 3G، Wi-Fi دو باند و بلوتوث خواهد بود. گواهی FCC همچنین اشاره می کند که A78 4G از همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسخه 5G دستگاه استفاده می کند.

لیست آژانس بلوتوث A78 4G نشان می دهد که از اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. همچنین، وب‌سایت‌های صدور گواهینامه هیچ اطلاعات بیشتری در مورد A78 4G نشان نمی‌دهند. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند دارای چندین گواهینامه است، ممکن است به زودی در بازارهای مختلف جهانی عرضه شود. انتظار می رود این دستگاه در مقایسه با همتای 5G خود، یک پیشنهاد ضعیف باشد.

خبر دیگر اینکه اوپو از ابتدای سال جاری تاکنون محصولات مختلفی را معرفی کرده است. اکنون به نظر می رسد Oppo در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید از سری A است که به زودی عرضه خواهد شد. گوشی اخیرا تایید شده A78 5G به زودی عرضه می شود.

بر اساس یک گزارش جدید، دستگاهی با شماره مدل CPH2565 در پلت فرم گواهی TKDN اندونزی فهرست شده است. علاوه بر این، به نظر می رسد که دستگاه حتی در پلت فرم گواهی EEC نیز مشاهده شده است. آخرین افشا در پایگاه داده NBTC تایلند بود. در حالی که لیست های دیگر نام رسمی دستگاه را فاش نکردند، نام بازاریابی گوشی هوشمند آینده برای NBTC فاش شد. شایان ذکر است که مدل A78 5G نیز وجود دارد و اوایل امسال در بازار هند عرضه شد.

بر اساس این رویت گواهی، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه به زودی در تایلند عرضه شود. A78 5G احتمالا جانشین مدل قبلی A77 5G خواهد بود. شایان ذکر است که مدل A77 5G حتی با نام K10 5G در هند نیز عرضه شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که A78 5G حتی به عنوان یک گوشی سری K وارد بازار هند شود.

منبع

به این پست امتیاز دهید