ریلمی این روزها محصولات مختلفی برای رونمایی دارد و یکی از آنها که به زودی رونمایی می شود، گوشی میان رده Realme C61 است که در آستانه انتشار است.

پس از عرضه اخیر Realme C63 در اندونزی، گوشی هوشمند دیگری از سری C به نام Realme C61 در انجمن صدور گواهینامه جهانی (GCF) ظاهر شد. این نشان می دهد که این برند در حال آماده شدن برای مدل مقرون به صرفه دیگری است.

گوشی هوشمند با شماره مدل RMX3939 با GCF ثبت شده است. این لیست نام یا مشخصات رسمی گوشی را فاش نمی کند. اما مدل های قبلی در پایگاه داده NBTC و Telecom Indonesia این شماره مدل را با Realme C63 مرتبط می کردند.

C61 جانشین Realme C51 خواهد بود که بسیاری از مشخصات خود را با Realme C53 مشترک است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که C61 دارای همان مشخصات Realme C63 باشد که اخیراً راه اندازی شده است.

اگر C61 از طراحی اصلی C63 پیروی کند، می تواند صفحه نمایش LCD 90 هرتزی با حداکثر روشنایی 450 نیت، پردازنده UniSoC T612 با گرافیک Mali G57 و رابط کاربری Realme بر اساس اندروید 14 ارائه دهد.

در مورد دوربین، C61 ممکن است دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو، به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی SuperVOOC باشد. همچنین می‌تواند دارای یک اسکنر اثر انگشت و یک اسلات کارت microSD اختصاصی مشابه C63 باشد.

Realme C61 به زودی عرضه می شود

با وزن C63 حدود 190 گرم، C61 می تواند به همان اندازه سبک باشد. اگرچه مشخصات دقیق و تاریخ عرضه C61 هنوز مشخص نیست، اما ظاهر آن در GCF نشان می‌دهد که به زودی می‌توان به‌زودی اعلام رسمی آن را اعلام کرد. ما شما را در جریان هرگونه پیشرفت جدید در مورد گوشی هوشمند قرار خواهیم داد.

در اخبار دیگر، ریلمی قصد دارد گوشی Realme GT 7 Pro را به زودی عرضه کند. گوشی هوشمندی که با پردازنده پرچمدار وارد بازار خواهد شد و مدل معمولی نیست.

Chase Su معاون Realme اخیرا ورود Realme GT 7 Pro به هند را تایید کرده است. در حالی که مشخصات و جزئیات قیمت گوشی های هوشمند سری GT هنوز مشخص نیست، یک منبع آگاه چینی ادعا می کند که Realme GT 7 Pro از چیپست نسل بعدی کوالکام قدرت می گیرد. این می تواند اولین گوشی باشد که از این چیپست پرچمدار استفاده می کند. طبق شایعات، شیائومی 15 و 15 پرو نیز از همین چیپست بهره خواهند برد.

افشاگر در ایستگاه چت دیجیتال Weibo ادعا می کند که Realme GT 7 Pro اولین گوشی هوشمندی است که با تراشه Snapdragon 8 Gen 4 در بازارهای جهانی عرضه می شود و انتظار می رود کوالکام از چیپست جدید در اکتبر امسال رونمایی کند به جدول زمانی برای عرضه گوشی در سه ماهه چهارم.

این چند روز پس از آن صورت می گیرد که Chase Xu معاون Realme اعلام کرد قصد دارد Realme GT 7 Pro را در اواخر سال جاری در هند عرضه کند.

افشای اطلاعات قبلی ادعا می کرد که شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی های هوشمند با پلتفرم موبایل نسل چهارم اسنپدراگون 8G خواهند بود. OnePlus 13 و IQ 13 نیز بر روی این تراشه کار می کنند.

انتظار می‌رود Realme GT 7 Pro به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را نسبت به Realme GT 5 Pro که سال گذشته در چین عرضه شد اما هنوز در هند عرضه نشده بود، ارائه دهد. این گوشی با قیمت 3298 یوان برای نسخه پایه با 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

Realme GT 5 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 1.5K (1264×2780 پیکسل) AMOLED با نرخ تازه سازی تا 144 هرتز و حداکثر روشنایی تا 4500 نیت است. این دستگاه دارای چیپست نسل سوم اسنپدراگون 8 است و تا 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی دارد.

منبع

به این پست امتیاز دهید