TikTok اعلام کرده است که در حال آزمایش توانایی آپلود ویدیوهای 60 دقیقه‌ای است. این ویژگی برای گروه منتخبی از کاربران در برخی بازارها عرضه شده است و TikTok می گوید هیچ برنامه فوری برای عرضه این ویژگی برای عموم مردم ندارد.

وقتی TikTok راه‌اندازی شد، کاربران می‌توانستند ویدیوهای محدود به ۱۵ ثانیه را آپلود کنند. اما در چند سال گذشته این محدودیت کمتر و کمتر شده است تا اینکه اکنون امکان آپلود ویدیوهای 60 دقیقه ای برای کاربران فراهم شده است.

TikTok در ابتدا به دلیل امکان آپلود ویدیوهای کوتاه محبوب شد. اما به تدریج او به ویدیوهای طولانی تر راه یافت.

هدف تیک توک از کاهش محدودیت زمانی آپلود ویدیو این است که تولیدکنندگان محتوا توانایی تولید محتوای انعطاف‌پذیرتر و متنوع‌تر را داشته باشند.

ویژگی جدید تیک توک می تواند رقابت جدی برای یوتیوب ایجاد کند. این شرکت امیدوار است که با ایجاد امکان آپلود ویدیوهای 60 دقیقه ای، سازندگان محتوا را که معمولاً محتوای خود را در YouTube آپلود می کنند تشویق کند تا ویدیوهای خود را در Tik Tok نیز به اشتراک بگذارند.

با افزایش زمان آپلود ویدیو، امکان اشتراک گذاری برنامه های تلویزیونی وجود خواهد داشت و دیگر نیازی به تقسیم یک قسمت از سریال مورد علاقه کاربر به چند قسمت نیست.

هدف TikTok این است که تجربه تماشای ویدیو را برای کاربران لذت بخش تر کند و در این راستا توانایی نمایش فیلم ها در حالت تمام صفحه را آزمایش می کند. پلتفرم محبوب ویدیویی سال گذشته قابلیتی را معرفی کرد که به کاربران امکان می داد با نگه داشتن سمت راست یک ویدیو سرعت پخش را افزایش دهند.

هنوز مشخص نیست که ویژگی بتای جدید TikTok چه زمانی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و آیا TikTok قصد دارد این ویژگی را به طور گسترده عرضه کند یا خیر.