ایکسشبکه اجتماعی مرتبط با “الون ماسک” در حال توسعه یک برنامه ویژه برای تلویزیون از طریق آن می توانید ویدیوهای آپلود شده در این پلتفرم را تماشا کنید.

“لیندا یاکارینو”، با یک ویدیوی کوتاه پخش کنیدرابط کاربری این برنامه کاملا مشابه است یوتیوب و گفت که هدف آن “ارائه فوری محتوای جالب به تلویزیون های هوشمند شما” است. به گفته یاکارینو، این برنامه از الگوریتمی استفاده خواهد کرد که کاربران با توجه به علاقه خود همیشه ویدیوهای محبوب را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، با کمک هوش مصنوعی، ویدیوها بر اساس موضوعات مرتبط دسته‌بندی می‌شوند تا تجربه‌ای شخصی‌سازی شوند.

برنامه انحصاری X برای تماشای ویدیو در تلویزیون

نکته قابل توجه دیگری که مدیر عامل X به آن اشاره کرده است، پشتیبانی این برنامه از عملکرد بین دستگاهی است. به زبان ساده، با استفاده از این ویژگی، می توانید شروع به تماشای یک ویدیو در گوشی خود کرده و سپس به تماشای آن در تلویزیون خود ادامه دهید.

یاکارینو همچنین می گوید این اپلیکیشن قابلیت جستجوی ویدیویی پیشرفته ای خواهد داشت و در اکثر تلویزیون های هوشمند در دسترس خواهد بود. با این حال، تاریخ انتشار رسمی هنوز فاش نشده است، و مدیر عامل X فقط اشاره کرد که “به زودی” در دسترس خواهد بود.

راه اندازی این برنامه بخشی از تلاش های این شرکت برای تبدیل شبکه اجتماعی X به یک است یک پلت فرم آزادی بیان با تمرکز بر ویدیو E. در حال حاضر، برخی از افراد شناخته شده، از جمله Tulsi Geberd نماینده سابق کنگره و جیم روم، مجری سابق Fox Sports، برنامه های خود را در X دارند. دون لیمن، مجری سابق CNN نیز از جمله افرادی بود که برنامه ای در X داشت، اگرچه ایلان ماسک. برنامه خود را متوقف کرد زیرا برخی از سوالات مصاحبه خود را دوست نداشت.

پلتفرم Truth Social رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ، که برای رقابت با X راه اندازی شد، همچنین ایده ساخت سرویس پخش زنده تلویزیونی خود را دنبال می کند.