کوپایلت در مایکروسافت اج اخیراً به قابلیت خلاصه‌‌سازی ویدیوهای یوتیوب بدون نیاز به تایم‌استمپ (Timestamps) مجهز شده است. به‌هر حال توییت جدید میخائیل پاراخین از مایکروسافت نشان می‌دهد عملکرد مذکور به داده‌های ویدویی از پیش‌ پردازش‌شده یا زیرنویس‌های تعبیه‌شده در ویدیو نیاز دارد.

تایم‌استمپ به داده‌های زمانی گفته می‌شود که با فرمتی غیر از فرمت استاندارد تاریخ‌ و ساعتی که روی کامپیوتر می‌بینیم روی فایل‌ها ذخیره می‌شود.

اگر ویدیویی از قبل پردازش نشده باشد و زیرنویس نداشته باشد، کوپایلت اج درحال حاضر نمی‌تواند خلاصه‌ای از آن ایجاد کند. این موضوع نشان‌دهنده‌ی محدودیت در نسخه‌ی کنونی هوش مصنوعی مایکروسافت روی مرورگر این شرکت است.

درحالی‌که توانایی کوپایلت برای تجزیه‌وتحلیل و خلاصه‌سازی ویدیوهای یوتیوب حتی بدون نیاز به تایم‌استمپ بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد اما نیاز به پیش‌پردازش نشان می‌دهد موانعی در استفاده‌ی گسترده از ویژگی مذکور وجود دارد.

باتوجه به آنچه گفته شد، احتمال دارد کاربران در استفاده از ویژگی‌های تحلیل ویدیوی کوپایلت برای ویدیوهایی که فاقد زیرنویس هستند یا از قبل پردازش نشده‌اند، با محدودیت‌هایی مواجه شوند.

پست پاراخین در ایکس (توییتر سابق) توضیح می‌دهد: «میزان پیش‌پردازش مورد نیاز روی ویدیوها مشخص نیست و مایکروسافت تأیید نکرده درنهایت از ویدیوهای بدون زیرنویس پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.»

اگر محدودیت‌های کوپایلت را در اج مدنظر قرار ندهیم، این ویژگی می‌تواند نحوه‌ی تعامل ما با محتوای ویدیویی را تغییر دهد.