ریلمی، برند محبوب گوشی‌های هوشمند، در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین مجموعه خود، سری Realme GT Neo 6 است. انتظار می رود این سری شامل دو گوشی هوشمند به نام های Realme GT Neo 6 و Realme GT Neo 6 Pro باشد.

مشاهده های اخیر این دستگاه های جدید در وب سایت گواهی 3C چین و TENAA نشان می دهد که معرفی در آینده نزدیک صورت می گیرد. علاوه بر این سری، شایعاتی در مورد معرفی زودهنگام Realme GT 5 نیز به گوش می رسد.

اگرچه تاریخ دقیق عرضه نامشخص است، اما برخی از مشخصات این دستگاه شایعه شده به صورت آنلاین منتشر شده است. افشاگر مشهور Digital Chat Station این مشخصات مورد انتظار را در پست اخیر Weibo به اشتراک گذاشته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Realme GT 5 دارای صفحه نمایش خمیده 2K OLED با قابلیت کاهش نور فرکانس بالا خواهد بود. شایعه شده است که این گوشی هوشمند به پردازنده قدرتمند کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است. علاوه بر این، پیش بینی می شود که شامل یک دوربین زوم پریسکوپ باشد. قابل ذکر بوده که این دستگاه ممکن است از قابلیت‌های شارژ سریع پشتیبانی کند، با گزینه‌هایی برای شارژ سیمی 150 وات یا 240 وات و همچنین شارژ بی‌سیم 50 واتی.

ریلمی هنوز هیچ اطلاعات رسمی در رابطه با عرضه Realme GT 5 ارائه نکرده است. پیش بینی می شود که این برند ممکن است پس از عرضه سری Realme GT Neo 6 مورد انتظار خود در ماه آگوست از این دستگاه رونمایی کند. به عنوان بخشی از فروش آتی Amazon Prime Day در هند، پلتفرم تجارت الکترونیک تاریخ عرضه دسته ای از لوازم الکترونیکی مانند هدفون Oppo Enco Air 3 Pro را اعلام کرده است. جدا از آن، ریلمی همچنین نک بند Realme Buds Wireless 3 را در 12 جولای عرضه خواهد کرد.

تا کنون، این برند دو گزینه رنگی را برای هدفون‌ها معرفی کرده است: سیاه و سفید. گزینه مشکی دارای سیم زرد است، در حالی که گزینه سفید دارای سیم مشکی است. جدای از آن، Sudhanshu Ambhore اطلاعاتی از مشخصات نک بند ریلمی Buds Wireless 3 را فاش کرده است. برای شروع، هدفون دورگردنی دارای شماره مدل RMA2119 بوده و از ابعاد 44 در 10.5 در 2.2 سانتی متر و وزن 30 گرمی بهره می برد.

بر اساس گزارش ها، هدفون دارای درایورهای باس دینامیک 13.6 میلی متری است و برد موثر اتصال 10 متری دارد. به غیر از آن، Buds Wireless 3 نیز از مقاومت در برابر آب برخوردار است، اما سطح دقیق مقاومت در حال حاضر مشخص نیست. در نهایت، تیزر نشان می‌دهد که قیمت هدفون دور گردنی زیر 3000 روپیه خواهد بود.

ریلمی Buds Wireless 2 دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بوده که می تواند سطح نویز را تا ۲۵ دسی بل کاهش دهد. گنجاندن Vocplus AI حذف نویز کیفیت تماس را افزایش می دهد. علاوه بر این، هدفون ها از پخش صدای سونی LDAC Hi-Res پشتیبانی می کنند و به درایور تقویت باس 13.6 میلی متری مجهز هستند. بلوتوث 5.0 اتصال بی سیم قابل اعتماد را تضمین می کند.

Buds Wireless 2 با استاندارد IPX5، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر تعریق و پاشش آب را ارائه می دهد. در صورت فعال شدن ANC، دستگاه تا 18 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. شارژ کردن هدفون با ظرفیت کامل تقریباً 50 دقیقه طول می کشد. Realme ادعا می کند که شارژ سریع 10 دقیقه ای می‎تواند حدود 12 ساعت زمان پخش را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید