به نظر می رسد سامسونگ می خواهد نسخه ارزان تری از ساعت هوشمند خود به نام گلکسی واچ FE عرضه کند. اکنون برای اولین بار شاهد رونمایی از رندرهای این محصول به همراه مشخصات فنی آن هستیم.

یکی از منابع دنیای فناوری با حساب کاربری Sudhanshu1414 در شبکه اجتماعی X رندر و مشخصات فنی ساعت هوشمند آینده سامسونگ را منتشر کرده است. این تصاویر نسخه 40 میلی متری Galaxy Watch FE را در رنگ های آبی، مشکی و صورتی نشان می دهد.

رندرها و مشخصات گلکسی واچ FE

در این تصاویر با طرحی آشنا مواجه می شویم. ساعت هوشمند آینده سامسونگ از طراحی دایره ای بهره می برد و حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش قابل مشاهده است. گلکسی واچ FA ظاهرا به صفحه نمایش 1.2 اینچی Super AMOLED با وضوح 396 در 396 پیکسل، باتری 247 میلی آمپر ساعتی، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه 40 میلی متری مجهز شده است. این ساعت هوشمند بدنه آلومینیومی از شارژ بی سیم مغناطیسی و استانداردهای IP68 و MIL-STD-810H پشتیبانی می کند.

Galaxy Watch FA از تراشه Exynos W920 پشتیبانی می کند و این محصول بر روی سیستم عامل Wear OS با رابط کاربری One UI Watch 5.0 اجرا می شود. با توجه به اینکه کره ای ها به تازگی رابط کاربری One UI Watch 6.0 را معرفی کرده اند، ساعت هوشمند آینده آنها به طور پیش فرض به آن مجهز نخواهد شد.

شایعه شده است که Galaxy Watch FA همان Galaxy Watch 4 است و به نظر می رسد مشخصات امروزی این موضوع را تایید می کند. گلکسی واچ 4 در سال 2021 عرضه شد. از آنجایی که محصولات سری FE قیمت پایین تری نسبت به نسخه اصلی دارند، این موضوع باید در مورد ساعت هوشمند این خانواده نیز صدق کند.

با توجه به اینکه Galaxy Watch 6 با قیمت 299 دلار به فروش می رسد، Galaxy Watch FE باید قیمت کمتری داشته باشد. به گفته یکی از منابع دنیای فناوری، MysteryLupin، قیمت ساعت هوشمند سامسونگ در آینده 199 یورو (199 دلار در ایالات متحده) خواهد بود.

به نظر می رسد سامسونگ در رویداد آتی Galaxy Unpacked در ماه جولای از سه ساعت هوشمند از جمله Galaxy Watch 7، Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch FA رونمایی خواهد کرد. با این سبک نام گذاری، سامسونگ مستقیماً تمام ساعت های هوشمند اپل را هدف قرار می دهد. انتظار می رود نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ در رویداد بعدی Galaxy Unpacked رونمایی شود.