سامسونگ قصد دارد به زودی گوشی گلکسی F55 5G را برای بازار هند عرضه کند. این مدل در واقع برند جدیدی از Galaxy C55 بازار چین است و دارای مشخصات میان رده است.

این برند کره جنوبی روز چهارشنبه (8 مه) اعلام کرد که سامسونگ گلکسی F55 5G به زودی در هند عرضه خواهد شد. یک میکروسایت اختصاصی Flipkart، گزینه‌های طراحی و رنگ گوشی‌های سری F آینده را پیش از عرضه به نمایش گذاشته است. Galaxy F55 5G حداقل در دو رنگ با روکش چرم گیاهی عرضه می شود.

گفته می شود این گوشی دارای دوربین سه گانه پشتی است و انتظار می رود که از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 استفاده کند و می تواند با نام جدید سامسونگ گلکسی C55 عرضه شود. سامسونگ در پستی در X اعلام کرد که Samsung Galaxy F55 5G به زودی در هند عرضه خواهد شد و از طریق Flipkart به فروش خواهد رسید. همانطور که گفته شد، وب سایت تجارت الکترونیک یک میکروسایت اختصاصی برای تیزر گوشی جدید ایجاد کرده است. عرضه آن در رنگ های Apricot Crush و Raisin Black تایید شده است.

گلکسی F55 5G باریک ترین و سبک ترین گوشی چرمی وگان سال است. دارای یک دوربین پشتی سه گانه با هر لنز در یک حلقه دایره ای است. یک فلاش LED در کنار حلقه های دوربین قرار داده شده است. با این حال، سامسونگ تاریخ دقیق عرضه یا هیچ مشخصاتی از گوشی هوشمند آینده را فاش نکرده است. این برند قبلاً تأیید کرده است که در هفته اول ماه مه راه اندازی خواهد شد.

انتظار می رود گلکسی F55 5G همان مشخصات گلکسی C55 را داشته باشد. دومی در ماه آوریل در چین با قیمت اولیه 1999 یوان راه اندازی شد. صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس (1080 در 2400 پیکسل) Super AMOLED Plus با نرخ رفرش 120 هرتز و پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 از دیگر ویژگی های قابل توجه دوربین سه گانه پشتی 50 مگاپیکسلی و سلفی 50 مگاپیکسلی است. دوربین و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با کابل شارژ سریع 45 واتی.

سامسونگ گلکسی F55 5G در راه است

در اخبار دیگر، سامسونگ قبلاً به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند خود عرضه کرد که ویژگی‌های بهتری را در هنگام استفاده از محصولات خود به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. همانطور که وعده داده شده بود، سری گلکسی اس 22، گلکسی اس 21، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فولد 3 این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

این به روز رسانی در حال حاضر محدود به کره جنوبی است، اما عرضه جهانی برای مناطق دیگر نباید خیلی عقب باشد. ستاره نمایش در One UI 6.1 مجموعه ویژگی های Galaxy AI است. با این حال، برای پرچمداران قدیمی تر، سامسونگ به جای بسته کامل، زیرمجموعه ای از این ویژگی ها را ارائه می دهد. با این حال، این افزونه ها باید تجربه کاربر را از چند طریق بهبود بخشند.

سامسونگ در تلاش است تا ویژگی های هوشمند خود را به گوشی های بیشتری بیاورد. آنها قصد دارند تا پایان سال بیش از 100 میلیون دستگاه گلکسی AI داشته باشند.

این هدف با آخرین فشار محتمل به نظر می رسد و با توجه به اینکه Fold6 و Flip6 آینده از پیش نصب شده خواهند بود. به طور کلی، One UI 6.1 ویژگی های پیشرفته ای را برای بسیاری از گوشی های سامسونگ به ارمغان می آورد. در حالی که هنوز در همه جا در دسترس نیست، به زودی عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز دهید