Redmi Pad اصلی در اکتبر سال گذشته با چیپ Helio G99 و صفحه نمایش IPS LCD عرضه شد. افشاگری ها نشان می دهد که یک تبلت نسل بعدی قرار است در سال جاری عرضه شود. در حالی که جزئیات اولیه نشان می دهد این دستگاه Redmi Pad 2 نامیده می شود، یک گزارش جدید ادعا می کند که این دستگاه با نام Redmi Pad SE معرفی خواهد شد.

Redmi هنوز انتشار نسخه جدید را تأیید نکرده، اما به نظر می رسد که ما نیازی به صبر بیش از این نخواهیم داشت، زیرا گواهی جهانی دیگری دریافت کرده است. Redmi Pad SE تاییدیه TDRA را با شماره مدل 23073RPBFG دریافت کرد. طبق معمول، لیست گواهی هیچ چیز جالبی را به جز جزئیات سازنده که در این مورد شیائومی بوده و شماره مدل آن چیست، فاش نمی‌کند. با این حال، گواهی نشان می دهد که Redmi Pad SE به سمت عرضه جهانی می رود.

در حالی که ما تایید رسمی در مورد عرضه این تبلت نداریم، گزارش ها ادعا می کنند که این تبلت کنار شیائومی پد 6 مکس، گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 و پرچمدار Redmi K60 Ultra ماه آگوست در چین معرفی خواهد شد. رونمایی MIX Fold 3 در 14 آگوست انجام می شود، بنابراین ممکن است نیازی به انتظار طولانی نباشد.

ماه گذشته، Redmi Pad SE گواهی FCC را دریافت کرد، که همچنین نشان داد در انواع مختلفی مانند 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 6 گیگابایت رم + 128 عرضه می شود. این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 است.

گزارش‌های دیگر ادعا می‌کنند که تبلت آینده ردمی دارای صفحه نمایش 10 اینچی IPS LCD با وضوح 2K و نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد بود. Geekbench فاش می‌کند که دارای چیپست اسنپدراگون 680 بوده که با رم LPDDR4x همراه می‌شود. انرژی این تبلت توسط باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی تامین خواهد شد.

Redmi Pad SE در چندین بازار عرضه خواهد شد.

تبلت Redmi Pad SE در کار است

در اخباری مرتبط طبق گزارش‌ها، Redmi در حال کار بر روی سری گوشی‌های هوشمند Redmi Note 13 برای بازار چین است. برخی گزارش ها ادعا کرده اند که این برند ممکن است آن را ماه اکتبر در چین معرفی کند. انتظار می رود این مجموعه حداقل شامل سه مدل مانند Redmi Note 13، Redmi Note 13 Pro و Redmi Note 13 Pro+ شود.

در یک افشای جدید، Digital Chat Station برخی از مشخصات Note 13 Pro+ را ذکر کرده است. در میان سری Redmi Note 12، تنها مدل Redmi Note 12 Pro+ دارای دوربین 200 مگاپیکسلی بود. در جدیدترین افشا، می توان دید که افشاگر درباره یک گوشی میان رده با دوربین 200 مگاپیکسلی صحبت می کند که به نظر می رسد جانشین Redmi Note 12 Pro+ باشد. از این رو، به نظر رسیده که افشاکننده می تواند در مورد Redmi Note 13 Pro+ صحبت کند.

طبق اطلاعات فاش شده، دوربین 200 مگاپیکسلی ردمی نوت 13 پرو پلاس ادعایی دارای زوم 4 برابری در حسگر است. علاوه بر این، دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. با این حال، فاش شدن مهم در آخرین افشای این خبر آن است که می تواند اولین گوشی صفحه نمایش لبه خمیده Redmi باشد. انتظار داریم صفحه نمایش از وضوح 1.5K پشتیبانی کند. در حالی که فاش کننده چیز دیگری در مورد صفحه نمایش ذکر نکرده، به احتمال زیاد از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند.

در تصویر شماتیکی  به Redmi Note 13 Pro اشاره شد. کل سری نوت 13 ممکن است طراحی یکسانی داشته باشد. در حالی که نوت 13 و نوت 13 پرو دارای صفحه نمایش تخت خواهند بود، نوت 13 پرو پلاس می تواند به صفحه نمایش لبه خمیده مجهز شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید