سری dl: سرور اچ پی سری DL را می توان یکی از مهم ترین و پرفروش ترین سرورهای اچ پی دانست. نحوه استفاده داخل صندوق عقب است. ویژگی های مختلفی در این سرورها دیده می شود که از جمله آنها می توان به انعطاف پذیری و قابلیت ارتقا اشاره کرد. این سرورها را می توان به صورت افقی در کابینت قرار داد. از مدل های خاص این سری سرور اچ پی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از نمونه های محبوب سرورهای HP که برای اهداف میزبانی مرکز داده مفید هستند، سرور HP DL360 G10 است. این سرور فقط می تواند یک واحد فضای رک را اشغال کند. در مراکز داده و مکان هایی که جای کابینت وجود دارد، خرید سرور hp فوق بسیار مقرون به صرفه و از نظر اقتصادی مناسب به نظر می رسد.

سری میلی لیتر : یکی دیگر از انعطاف پذیری های محصولات سرور سری ml اچ پی، قابل ارتقا بودن آنهاست. سازمان ها و شرکت های مختلف که شعبه های متعددی دارند، این نوع سرورها گزینه های مناسبی برای استفاده هستند. برای نصب و راه اندازی این سری از سرورها نیازی به کابینت نیست. سرورهای ML انواع مختلفی دارند که در اینجا می توان به برخی از آنها اشاره کرد. hp ml30

این مدل از سرورهای سری ml می تواند از دو پردازنده در مادربرد سرور استفاده کند. در این سرورها امکان ارتقای حافظه رم تا یک ترابایت وجود دارد. با این سرورها تمامی نرم افزارهای مجازی سازی، مدیریتی و امنیتی را در اختیار خواهید داشت. در این سرورها تمامی نرم افزارها به راحتی قابل نصب و سرویس دهی به تعداد قابل قبولی از کاربران می باشد.

سرورهای bl: سرورهایی که تیغه نام دارند و می توانند بیشترین زمان، هزینه و انرژی را مصرف کنند. این محصولات قابلیت ارائه زیرساخت و مدیریت سرور را دارند. سرورهای Blade می توانند قدرت پردازش بالایی را برای فضای کمتر رک فراهم کنند.

سرورهای اچ پی تاثیر ویژه ای در تجارت دارند. خرید سرور hp ml350 g10 یکی از مهم ترین و پرفروش ترین سری های ml300 می باشد. قیمت سرور اچ پی نیز یکی از مهمترین عناصر است. بنابراین نمی توان قیمت خاصی را برای سرورهای اچ پی تعیین کرد. زیرا هر کدام از آن ها قابلیت های متفاوتی دارند و می توانند عملکردهای زیادی را به نمایش بگذارند. این مشخصات که برخی از آنها فنی نیز بودند، ممکن است دلیل تفاوت قیمت باشند.

بنابراین باید برای برخی هزینه های بیشتری بپردازید و برای گزینه های دیگر هزینه کمتری را صرف کنید. تنوع سخت افزاری در انواع سرورهای اچ پی قابل مشاهده است. این موارد عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت نهایی سرور اچ پی هستند. قیمت سرور HP با توجه به محدوده و تنوع مدل های Proliant و همچنین عملکرد متفاوت است. افراد ابتدا باید نوع سرور HP را تعیین کنند تا قیمت دقیق آن را بدانند.

با این حال، یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت سرورهای اچ پی، پیکربندی، مدل و تولید آنهاست. سرورهای Proliant نسل پنجم و پایین تر از مدل های نسل هفت، شش و هشت قیمت کمتری دارند. نسل نهم نیز به دلیل جدیدترین نوع سخت افزار و فناوری های متعدد، قیمت بالاتری دارد. قیمت سرور اچ پی در مقایسه با سایر رقبا بسیار مقرون به صرفه است. این شرکت با در نظر گرفتن تمامی مصرف کنندگان توانسته است قیمت رقابتی با سایر رقبا داشته باشد.

سرورهای اچ پی در بین کاربران محبوب هستند و نیازها را برآورده می کنند. شرکت اچ پی با توجه به سلیقه و بودجه، کارایی مدل های مختلف سرور را در بازار عرضه می کند. قیمت سرورهای اچ پی در بازار فناوری اطلاعات بسیار گسترده بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

سرور اچ پی با توجه به عملکرد و ویژگی هایی که ارائه می دهد انواع مختلفی دارد. این سرورها با توجه به نیازهای تجاری می توانند عملکرد متفاوتی داشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نیاز تجاری به سرور نیز افزایش یافته است و اکثر صاحبان شرکت ها و سازمان های سرور از سرورهای اچ پی برای ارائه خدمات بهتر استفاده می کنند. این سرورها با تنوع گسترده روند رو به رشدی را در تجارت نشان می دهند.

بنابراین سرور اچ پی در هر زمان و مکان با هر حجم کاری قابل دسترسی است و در اکثر سازمان های دولتی و خصوصی قابل استفاده است. شرکت اچ پی همواره سعی در شناسایی نیازهای کاربران در تمامی سطوح داشته و می تواند با ایجاد فناوری های جدید تعداد کاربران و مشتریان را افزایش دهد. خرید سرور اچ پی باید با دقت کافی انجام شود. خرید سرور اچ پی مزایای زیادی دارد، به عنوان مثال مجهز به جدیدترین پردازنده های زئون اینتل هستند.

علاوه بر این، از نظر فنی پیشرفته و دارای قابلیت گسترش بالایی هستند و می توانند نیازهای شبکه را برطرف کنند. سرور HP به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد به راحتی با نرم افزار و سایر تجهیزات شبکه سازگار است و گسترش شبکه را ممکن می سازد. با استفاده از فناوری ilo در سرور اچ پی، ارتباط و مدیریت سرور از راه دور امکان پذیر است. سرورهای HP توسط متخصصان فناوری اطلاعات پیکربندی شده اند تا عملکردی استثنایی ارائه دهند.

شرکت اچ پی می تواند خدمات پشتیبانی مشتری خوبی را برای هر نوع مشکلی ارائه دهد. سرور HP برای نیازهای محاسباتی با کارایی بالا و تجزیه و تحلیل داده ها بهینه شده است. اگر به سروری نیاز دارید که قادر به محاسبه داده های سنگین باشد، خرید سرور HP ممکن است بهترین انتخاب باشد. سرورهای اچ پی با بهترین کیفیت و نوع طراحی زیر بارهای بالا کارایی بالایی از خود نشان می دهند. همچنین قیمت سرور اچ پی به دلیل تنوع زیاد با بودجه مصرف کننده مناسب است. مزیت دیگر قیمت سرور اچ پی است که مناسب و مقرون به صرفه است. سرورهای HP را می توان با استفاده از پردازنده های مقیاس پذیر به چندین کامپیوتر متصل کرد. بنابراین با افزایش تقاضا محدودیتی وجود ندارد و می توانند کارایی و مقیاس پذیری بالایی داشته باشند.

تجهیزات شبکه فیدار