یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید و طراحی اپلیکیشن تحت وب و موبایل خود برای مبادلات ارزهای دیجیتال شده است که برای مدیریت تراکنش های مالی و سرمایه مردم بر اساس ارز دیجیتال استفاده می شود.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

در خصوص اثربخشی این اپلیکیشن می توان گفت: برای مدیریت تراکنش های مالی و سرمایه افراد بر اساس ارز دیجیتال می توان از بستر مبادلات ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

در واقع ارز دیجیتال نوعی دارایی است که به صورت دیجیتالی قابل دسترسی است. تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال با استفاده از کیف پول الکترونیکی متصل به اینترنت یا شبکه های خاص انجام می شود.

سود ارزهای دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال کاربرد مشابهی با ارزهای فیزیکی دارند و می توان از آنها برای خرید کالا استفاده کرد.

با توجه به رویکرد گسترده جهانی به این نوع تراکنش های مالی، می توان گفت که این پلتفرم با امکاناتی مشابه پیشرفته ترین صرافی های ارزهای دیجیتال دنیا در دو نسخه تحت وب و یک اپلیکیشن موبایلی بین پلتفرمی طراحی و پیاده سازی شده است.

مدیر عامل شرکت دانش بانیان توسعه دهنده این پلتفرم در خصوص وب اپلیکیشن و اپلیکیشن موبایل صرافی ارزهای دیجیتال گفت: این اپلیکیشن برای مدیریت تبادل ارزهای دیجیتال استفاده می شود، بنابراین میزان عرضه و تقاضا و ارزش ارزهای دیجیتال در یک مبادله دیجیتال ارز را می توان تعیین کرد. این صرافی‌ها رابط بین فروشنده و خریدار هستند و برای این تراکنش کمیسیون دریافت می‌کنند، که از طریق آن معامله‌گران می‌توانند ارز دیجیتال را با یک ارز (به عنوان مثال ریال یا دلار) یا نوع دیگری از ارز دیجیتال معامله کنند.

ویژگی های برنامه تبادل ارز دیجیتال

این پلتفرم دارای تمامی ویژگی های موجود در صرافی های ارزهای دیجیتال اجرا شده است و همچنین قابلیت انجام انواع تراکنش ها به صورت P2P، OTC، سفارشات، جفت ارز و حتی معاملات آتی پیش بینی شده را دارد. این محصول در شرکت های سرمایه گذاری، مراکز مدیریت دارایی های مالی، در قسمت کاربر نهایی و هر بخشی که نیاز به خدمات ارز دیجیتال داشته باشد قابل استفاده است.

مزیت اپلیکیشن مبادله ارزهای دیجیتال ایرانی نسبت به نمونه های مشابه چیست؟

نمونه های داخلی صرافی های ارز دیجیتال وجود دارد که به دلیل نوع برنامه نویسی و زیرساخت محصول، در اکثر موارد با بسیاری از تراکنش های همزمان به درستی کار نمی کنند و امکانات آنها حداکثر 10 نوع سکه است. به همین دلیل محصول جاپکو از تعداد نامحدودی ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و امکان افزودن هر سکه و لیست جدید و فروش آن در محصول وجود دارد. به علاوه بالاترین سطح امنیت در این پلتفرم برقرار شده است. این پلتفرم قابلیت افزودن زبان های دیگر از جمله روسی و عربی را دارد تا جامعه کاربری و حوزه صادرات رشد کند.

به این پست امتیاز دهید