مرحله دیگر پرداخت الکترونیکی است که هم شهریه و هم خدمات جانبی را در بر می‌گیرد. فرم‌های تقاضای خوابگاه و تقاضای وام هم در این مرحله قرار دارند که برای هر کدام ابتدا گزینه بله را انتخاب کنید و سپس روی اصلاح کلیک کنید تا فرم‌های تقاضا برایتان نمایش داده شود.

یکی از گزینه‌ها که به دانشجویان پسر مربوط می‌شود، ارسال مدارک نظام وظیفه است، در این قسمت باید مدرک پایان خدمت یا معافیت تحصیلی را بارگذاری کنید.

در این مرحله اگر تمامی اطلاعات خود را به‌درستی وارد کرده‌اید، می‌توانید فرم‌های مشخصات را انتخاب و آن‌ها را پرینت بگیرید و در روز مراجعه حضوری با خود به همراه ببرید.

پس از تکمیل اطلاعات گواهی پذیرش غیرحضوری را مشاهده می‌کنید. این فرم را هم باید چاپ کنید و هنگام تکمیل ثبت نام به همراه داشته باشید.

زمان مراجعه به دانشگاه برای تکمیل ثبت نام در همین قسمت به شما اعلام می‌شود که باید به همراه مدارک مورد نیاز در زمان اعلام‌شده به دانشگاه مراجعه کنید.

دریافت خدمات پردازش و گزارش با راه میان‌بر

پنل کاربری شما در سامانه گلستان گزینه‌های مختلفی دارد که هر کدام شما را به سمت دریافت یکی از خدمات مورد نیازتان راهنمایی می‌کنند. شاید پیدا کردن گزینه مورد نظرتان با توجه به اینکه هر منو، زیرمنوهای زیادی دارد، ساده نباشد.

راه ساده‌تر و میان‌بر این است که از کدهایی برای دسترسی سریع به گزینه مورد نظرتان استفاده کنید. به این کدها شماره گزارش یا پردازش می‌گویند. با این شماره‌ها می‌توانید به‌راحتی به اطلاعات جامع، برنامه هفتگی، پرداخت الکترونیک، برنامه پایان‌ترم، برنامه امتحانات، وضعیت پایان‌نامه و خدمات دیگر دسترسی داشته باشید.

در این جدول هر کدام از خدمات به همراه شماره گزارش/پردازش برایتان آمده است: