طرفداران سامسونگ در حال حاضر منتظر هستند تا این شرکت مجموعه ای از دستگاه های جدید مانند حلقه هوشمند را عرضه کند حلقه کهکشان و گوشی های تاشو تا زدن Z 6 و پیچ 6 برای ارائه در گزارش های قبلی از 10 ژوئیه (20 جولای) در مورد عرضه و رونمایی از این دستگاه ها اشاره شد و اکنون گزارش جدید دیگری منتشر شده که همان تاریخ را تایید می کند.

گزارش جدیدی توسط رسانه کره ای Chosun Daily منتشر شده است که احتمال برگزاری رویداد بزرگ بعدی Samsung Galaxy Unpacked را در روز چهارشنبه 20 جولای افزایش می دهد. البته هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

قیمت حلقه گلکسی و زمان عرضه اعلام شد

در این گزارش همچنین به دستگاه هایی که احتمال رونمایی وجود دارد اشاره شده است. اگرچه حلقه گلکسی زودتر نمایش داده شد، رویداد آینده احتمالا جزئیات بیشتری مانند قیمت و زمان عرضه را فاش خواهد کرد.

گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نیز از جمله دستگاه های احتمالی در این رویداد هستند. همچنین گزارش‌هایی از نسخه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر FE، نسخه‌های گران‌تر Ultra و حتی نسخه‌های باریک تلفن تاشو وجود دارد.

این رویداد همچنین ممکن است شاهد رونمایی از گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو باشد که مدت ها شایعه شده بود. گلکسی واچ 7 دستگاه دیگری است که می توانیم منتظر آن باشیم.