به نظر می رسد که ویژگی Explain with Copilot در Notepad ویندوز به Define with Bing تغییر نام داده است. این در نگاه اول بسیار عجیب به نظر می رسد. زیرا مایکروسافت علاقه زیادی به نام Copilot دارد.

چیزی که ما امروز به عنوان دستیار کمکی با نام قبلی می شناسیم چت در بینگ شناخته شده بود سرویس Bing Image Creator که با DALL-E 3 کار می کند، اکنون توسط طراح Image Creator نامیده می شود.

عکاس: PhantomOfEarth

یکی از Windows 11 Insider تصویری از X را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد وقتی روی متن در Notepad راست کلیک می کنید، به جای گزینه Explain with Copilot که قبلا وجود داشت، عبارت Define with Bing قابل مشاهده است.

ویژگی “Annotate with Copilot” اولین بار چند ماه پیش با نسخه Notepad 11.2401.25.0 منتشر شد. به لطف این ویژگی، می‌توانید از دستیار هوشمند ویندوز برای ساده‌سازی متن، کدنویسی یا هر چیز دیگری استفاده کنید. تابع مورد نظر با کلیک راست از منوی زمینه یا از میانبر صفحه کلید Ctrl + E فراخوانی می شود.

مایکروسافت توجه ویژه ای به دستیار هوش مصنوعی Copilot دارد و اعلام کرد که رایانه های Copilot Plus با قدرت چشمگیر هوش مصنوعی بازار رایانه را متحول خواهند کرد.

Notepad یکی از نرم افزارهای کوچک ویندوز 11 است که از Copilot استفاده می کند. در آینده، دستیار هوش مصنوعی تقریباً در هر نرم افزار و هر گوشه ای از ویندوز نفوذ خواهد کرد.