فیلتر Clarendon یک انتخاب عالی برای افرادی است که می خواهند کنتراست بیشتری به عکس های خود اضافه کنند. این فیلتر با نمایش جزئیات عکس، جذابیت خیره کننده ای به آن می بخشد و به هر عکسی عمق می بخشد. اگر به دنبال فیلتری برای زیباسازی تمام عکس ها و سلفی های خود هستید، کلارندون گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

جونو یکی از آن فیلترهایی است که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را زنده تر و زیباتر کنید. این فیلتر به دلیل ظرفیت بالای خود در بهبود کیفیت عکس های مختلف، محبوبیت زیادی در بین کاربران اینستاگرام به دست آورده است. جونو با تقویت رنگ‌های گرم، عکس‌های شما را زیباتر و شفاف‌تر از حالت اولیه خود می‌کند.

اگر عکس‌های وینتیج و حال و هوای آن‌ها را دوست دارید، Gingham فیلتری است که شما را خوشحال و راضی می‌کند. این فیلتر با کاهش طراوت رنگ های موجود، ظاهری قدیمی به عکس شما می دهد. می‌توانید از فیلتر Gingham استفاده کنید تا عکس‌های خود را از مناظر، مکان‌های تاریخی یا حتی عکس‌های سلفی جذاب کنید.

فیلتر Lark علاوه بر کاهش اشباع رنگ های قرمز، بنفش و سرخابی، اشباع رنگ های آبی و سبز را به طور همزمان افزایش می دهد. Lark یکی از محبوب ترین فیلترها در اینستاگرام است و به شما نشان می دهد که چقدر موثر است، به خصوص در محیط های کم نور. فرقی نمی کند در یک ساحل آرام پیاده روی کنید یا استراحت کنید، عکس هایی که با این فیلتر می گیرید هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

همه ما هنگام گرفتن سلفی به دنبال فیلتری هستیم که چهره ما را به زیباترین شکل ممکن نشان دهد. داشتن چهره ای رویایی و دلنشین چیزی است که فیلتر تابستان رویایی در اختیار شما قرار می دهد. این فیلتر رنگ پوست شما را تیره می کند و با استفاده از آن چند پروانه زیبا و رویایی دور سرتان می چرخند.

یافتن بهترین فیلترهای اینستاگرام زمان می برد. اما هنگامی که یک فیلتر عالی پیدا کردید که دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن بودید، می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید. به نظر شما بهترین افکت های اینستاگرام برای سلفی چیست؟ اگر در مورد این آموزش مشکل یا نظری دارید، فراموش نکنید که آن را با ما در میان بگذارید.