Chatbot Danabot در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری Innotex 2024 امسال همراه با سایر محصولات فناوری محور حضور خواهد داشت. Danabot یک دستیار هوشمند برای مشاغل پشتیبانی و خدمات مشتری است که کاربران وب را با پاسخ های هوشمندانه و لحن انسانی راهنمایی می کند و تعاملات بین سازمان ها و مشتریان را تقویت می کند.

این چت بات سازنده مبتنی بر هوش مصنوعی با پاسخ‌های خلاقانه و دقیق خود، کاربران را در تصمیم‌گیری و نهایی‌سازی خرید آنلاین راهنمایی می‌کند و با جلب رضایت مشتریان و جذب سرنخ، راه را برای افزایش فروش برای کسب‌وکارها هموار می‌کند. تعامل خلاقانه بدون نیاز به دخالت انسان، پاسخگویی به چندین درخواست به صورت همزمان و همچنین امکان پاسخگویی چند رسانه ای از جمله ویژگی های دانابوت است. علاوه بر این، داشبورد تجزیه و تحلیل آماری Danabot به مدیران این امکان را می دهد تا با ذخیره و نمایش تمام تعاملات چت بات و کاربر، فرآیند پاسخگویی به مشتریان خود را مدیریت کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور از 28 تا 21 اردیبهشت ماه 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. در این رویداد مهم، شرکت های فناوری و نوآوری، سرمایه گذاران و علاقه مندان به فناوری گرد هم می آیند تا راه حل ها و دستاوردهای جدید خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در همین راستا در دومین روز نمایشگاه (29 اردیبهشت) نشستی با عنوان “هوش مصنوعی و آینده کسب و کار و مردم” با حضور فعالان این حوزه در «ایستگاه اینوتکس آینده» تالار نوآور پارک فناوری پردیس برگزار می شود و «صالح اسعدی» مدیر تولید دانابات به سخنرانی و تبادل نظر با اعضای انجمن می پردازد. ملاقات.

حضور Danabot به عنوان محصول مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت در نمایشگاه Innotex از آن جهت حائز اهمیت است که این چت بات هوشمند در لبه فناوری حرکت می کند و با بهره گیری از آخرین فناوری های هوش مصنوعی، فرصتی برای بهبود بخش خدمات مشتریان فراهم می کند. بیشتر بیشتر