نمایشگاه خودرو پکن در حال برگزاری است و نمایندگان زومیت برای پوشش کامل در این نمایشگاه حضور دارند. یکی از خودروهای نمایش داده شده هواوی Luxeed S7 است.

لوکسید برندی است که توسط هواوی کنترل می شود و با همکاری چری خودروهای الکتریکی تولید می کند. هواوی و چری قبلاً اعلام کرده بودند که از زمان معرفی اولیه Luxide S7 بیش از 20000 دستگاه پیش فروش کرده‌اند که تا کنون افزایش قابل توجهی داشته است.

عکاس: Kevan Handy / Zomit

Luxid S7 از یک باتری 800 ولتی با فناوری انحصاری هواوی استفاده می کند و می تواند 215 کیلومتر را تنها با پنج دقیقه شارژ و 430 کیلومتر را در 15 دقیقه شارژ طی کند. شایان ذکر است که مدل برتر S7 با یک بار شارژ می تواند مسافتی معادل 855 کیلومتر را طی کند.

S7 اولین سدان از برند لوکسید است و در تریم های Pro، Max، Max Plus و Max RS با مسافت پیموده شده به ترتیب 550، 630، 705 و 855 کیلومتر بر اساس معیارهای CLTC موجود است.

گفته می شود که Luxid S7 فناوری های دیجیتال پیشرفته ای را ارائه می دهد که آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار رو به رشد خودروهای برقی چین تبدیل می کند.

هواوی ادعا می کند که لوکسید اس 7 اولین خودروی جهان است که می تواند بدون راننده خود را پارک کند. در حال حاضر تمامی سیستم های پارک اتوماتیک نیاز به نظارت و حضور راننده در داخل یا خارج خودرو دارند.

قیمت سدان لوکسید S7 از 34500 تا 48350 دلار متغیر است. این خودرو از باتری های 82 یا 100 کیلووات ساعتی استفاده می کند. نسخه های تک موتوره از یک موتور 215 کیلوواتی در محور عقب نیرو می گیرند. نسخه های چهار چرخ متحرک علاوه بر موتور عقب دارای یک موتور 150 کیلوواتی در محور جلو هستند.

پوشش نمایشگاه خودرو پکن 2024

نمایندگان زومیت همچنان در نمایشگاه خودرو پکن حضور دارند. منتظر گزارش های اختصاصی بیشتر در ساعات و روزهای آینده باشید.