پشتیبانی از اپلیکیشن اندروید یکی از ویژگی های جذابی بود که مایکروسافت در مراسم راه اندازی ویندوز 11 روی آن مانور داد. اما کاربران به سرعت متوجه شدند که تعداد کمی از برنامه های موجود در فروشگاه App آمازون به طور رسمی پشتیبانی می شوند و حتی آن برنامه ها به درستی در ویندوز 11 کار نمی کنند.

با این حال، مایکروسافت و آمازون همیشه سعی کرده‌اند تجربه اپلیکیشن اندروید را در ویندوز 11 بهینه کنند و طبق گفته توسعه دهندگان XDA، همه توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند برنامه‌های اندرویدی خود را به فروشگاه App Amazon در ویندوز 11 ارسال کنند. آمازون می‌گوید که تجربه برنامه از طریق ارائه می‌شود. WSA (زیر سیستم اندروید ویندوز).

آمازون می گوید توسعه دهندگان می توانند به راحتی به میلیون ها کاربر ویندوز 11 دسترسی پیدا کنند، بدون اینکه نیازی به ساخت نسخه های دسکتاپ برنامه ها داشته باشند. این شرکت به نمونه های موفقی مانند Epic Seven، Hungry Shark Evolution و TikTok اشاره کرد.

به یاد داشته باشید که فروشگاه برنامه آمازون در ویندوز 11 هنوز در پیش نمایش است، به این معنی که برنامه ها ممکن است دارای اشکال باشند. این نسخه پیش نمایش در 31 کشور موجود است و شامل بیش از 20000 برنامه است.