آیا تا به حال قطعه ای از یک آهنگ را شنیده اید و با خود فکر کرده اید: “دوست دارم آن آهنگ زنگ من باشد!” اما بعد متوجه شدم که آه – من یک آیفون دارم! ما می دانیم که اپل تنها دو آهنگ زنگ ، Reflection و Opening، به کاربرانش ارائه  کرده است که گوش دادن به هر دو در ملاء عام می تواند اضطراب آور باشد. اگر سعی می‌کنید یک راه ساده و معمولی برای تبدیل MP3 به آهنگ زنگ آیفون پیدا کنید، ممکن است پست‌های بی‌شماری پیدا کنید که به شما می‌گویند فقط آهنگ‌های زنگ را از iTunes بخرید.

iTunes برای شروع گزینه خوبی نبود! احتمالاً به همین دلیل است که ما واقعاً تعداد زیادی از کاربران آیفون را با آهنگ های زنگ موردعلاقه شان ندیده ایم!

بنابراین، به جای تلاش برای انجام این کار و تبدیل فایل‌ها قبل از انتقال آن‌ها به آیفون، یک راهنمای بسیار ساده ارائه کرده‌ایم که می‌توانید همراه با آن و بدون هیچ تلاشی فایل های MP3 خود را را به آهنگ های زنگ تبدیل کنید!

راهنمای تبدیل MP3 به آهنگ های زنگ

اولین کاری که در اینجا باید انجام دهیم دانلود برنامه مورد نیاز برای تبدیل فایل های MP3 است.

برای انجام این کار، به وب سایت Softorino بروید و iRingg را دانلود کنید.

دلیل اینکه چرا iRingg را برای این راهنما انتخاب کردیم این است که برنامه‌ای می‌خواستیم که در آن کمترین کار را انجام دهید.

iRingg اساساً فایل MP3 شما را می گیرد و کل فرآیندی را که آن را به آهنگ زنگ تبدیل می کند، مانند ربات سازنده آهنگ زنگ شخصی شما، خودکار می کند!

نیازی نیست که وارد سختی تبدیل فایل شوید، راهی برای ویرایش آن بیابید، و سپس بفهمید که چگونه فایل را به عنوان آهنگ زنگ وارد گوشی خود کنید… iRingg همه این کارها را برای شما انجام خواهد داد!

برنامه را دانلود و نصب کنید. پس از اتمام نصب، در سیستم عامل مک، باید با کشیدن نماد iRingg و رها کردن آن به پوشه برنامه‌ها، نصب را کامل کنید. آن را بکشید، و ما می توانیم مستقیماً به چیزهای سرگرم کننده بپردازیم!

نیازی نیست که وارد سختی تبدیل فایل شوید، راهی برای ویرایش آن بیابید، و سپس بفهمید که چگونه فایل را به عنوان آهنگ زنگ وارد گوشی خود کنید… iRingg همه این کارها را برای شما انجام خواهد داد!

فایل MP3 را پیدا کنید

اکنون، ما باید فایل MP3 را که می خواهید به آهنگ زنگ تبدیل کنید، پیدا کنیم. اگر قبلاً فایل را روی رایانه خود دانلود کرده اید، این مرحله را از قبل انجام داده اید و می توانید مستقیماً به مرحله بعدی بروید!

اگر این کار را نکردید، iRingg را باز کنید و آهنگ یا صدایی را که می خواهید پیدا کنید جستجو کنید. هزاران فایل MP3 را در سراسر اینترنت جستجو می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستید بیابد. اگر در وب باشد، iRingg می تواند آن را برای شما پیدا کند!

پس از یافتن فایل مناسب، آن را دانلود کنید تا به آهنگ زنگ تبدیل شود!

ایجاد آهنگ زنگ

با در دست داشتن فایل MP3 شما، می توانیم فرآیندی را شروع کنیم که آن را به آهنگ زنگ آیفون شما تبدیل می کند!

حالا، وقتی می‌گوییم «فرآیند»، منظورمان یک روش طولانی دیوانه‌وار نیست که در آن باید ساعت‌ها در مقابل یک صفحه نمایش بمانید و سعی کنید دستورالعمل‌ها را دنبال کنید… iRingg، این کار را به روش سرگرم کننده انجام می دهید!

اولین کاری که باید انجام دهید این است که فایل را برش دهید. هیچ کس نمی خواهد هر بار که تلفن شما زنگ می خورد یک آهنگ کامل را بشنود. از کل آهنگ رد شوید و به جای آن پنجره 30 ثانیه ای مورد علاقه خود را انتخاب کنید. می‌توانید پنجره طولانی‌تری انتخاب کنید یا کل آهنگ را نگه دارید، اما یک پنجره 30 ثانیه‌ای معمولاً برای آهنگ‌های زنگ بهتر است.

مرحله بعدی ویرایش، دادن یک لمس شخصی به آن است. شما می توانید این کار را فقط با افزودن افکت های معمولیfade in و  fade out در ابتدا و انتهای فایل انجام دهید، یا می توانید تمام کارها را انجام دهید.

iRingg به شما این امکان را می دهد که افکت های جالب زیادی را به فایل صوتی که روی آن کار می کنید اضافه کنید. آنها در منوی کشویی در سمت چپ صفحه هستند. می‌توانید نقطه‌ای از فایل صوتی که می‌خواهید آن افکت در آن باشد را انتخاب کنید و به آسانی آن را اضافه کنید!

آیا می خواهید همه چیز را حتی فراتر ببرید؟ شما حتی می توانید صدای خود را به آهنگ زنگ اضافه کنید! این را می توان با استفاده از ویژگی SndMoji انجام داد!

با استفاده از این ویژگی می توانید صداهای مختلف را به چندین ایموجی موجود اضافه کنید. سپس، می توانید آن ایموجی های صوتی را در سراسر مسیر بکشید و رها کنید! شما می توانید صداها را لایه لایه کنید، آنها را از یک صدا به صدای دیگر مانند “تراک پایه” بفرستید، یا فقط چند نقطه کوچک را که می خواهید آنها را انتخاب کنید، هر کاری که می خواهید انجام دهید!

همه این ویژگی ها نوع ویرایشگرهایی را که تولیدکنندگان موسیقی برای ایجاد موسیقی استفاده می کنند، گرد هم می آورد. اما به جای اینکه فوق العاده کسل کننده و پیچیده باشند، فقط سرگرم کننده و آسان هستند!

وقتی تمام مراحل را طی کردید، آهنگ زنگ شما آماده استخراج شدن است! برای شروع فوراً روی ” export ” کلیک کنید. هنگامی که فایل صادر شد، برای ارسال به آیفون شما آماده است!

ارسال آهنگ زنگ تمام شده به آیفون

ممکن است فکر کنید که تبدیل فایل آسان است، اما قسمت ارسال ممکن است دشوار باشد.

از این گذشته، آیا تا به حال در مورد برنامه ای شنیده ایم که بتواند بفهمد شما می خواهید یک فایل در کجا قرار گیرد؟ معمولاً فقط ما هستیم که سعی می‌کنیم در پوشه‌های تکی پیمایش کنیم تا زمانی که یکی را پیدا کنیم که «آهنگ زنگ» در آن است، اما با iRingg، حتی لازم نیست خودتان آن قسمت را انجام دهید!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آیفون خود را در صفحه ” export to ” انتخاب کنید. حتی می توانید آن را در دسکتاپ خود ذخیره کنید و بعداً از آن استفاده کنید، اما بهتر است فوراً آن را ارسال کنید!

هنگامی که روی آیفون خود کلیک می کنید، تبدیل فایل به فرمت مناسب و ارسال آن به آیفون شما آغاز می شود.

پس از انجام این کار، می‌توانید آهنگ زنگ جدید را در همانجا با آهنگ‌های قدیمی در بخش « sounds and haptics » در تنظیمات خود پیدا کنید! آهنگ زنگ جدید و سفارشی خود را انتخاب کنید و آماده هستید!

به این پست امتیاز بدید