در کنفرانس سرعت و بهره وری در توسعه محصول در دنیای فناوری، کارشناسان و متخصصان در زمینه توسعه محصول دانش و تجربه خود را برای افزایش سرعت و بهره وری در این زمینه به اشتراک گذاشتند. این رویداد با حمایت «دیجی کالا» برگزار شد.

کنفرانس با استقبال سهیل عظیمی، مدیر تجربه مردمی و برند کارفرمای دیجی کالا آغاز شد. «کیانوش مختاریان» مدیر ارشد فناوری یکتان و مدیر سابق و سرپرست فنی گوگل، سرپرست این پنل بود.

در این همایش چهره های مطرحی چون «حمیدرضا سلیمانی» مدیر عامل دیجی کالا، «علی وحدانی» مدیر عامل اینوکس و معاون سابق محصولات کافه بازار و والکس و «نادا گلشن» هم بنیانگذار و عضو هیئت مدیره مدیران شرکت های مختلف در اکوسیستم و یک رهبر، مدیر محصول سابق دیجی کالا به عنوان سخنران حضور داشتند.

هدف از گردآوری این سخنرانان ایجاد فرصتی برای علاقه مندان به حوزه توسعه محصول بود تا این افراد از یک سو با روندها و استانداردهای جهانی آشنا شوند و از سوی دیگر نحوه اعمال و کاربرد را درک کنند. بومی سازی این تجربه در محیط کسب و کار محلی.

سخنرانان این کنفرانس تاکید کردند که در صنعت فناوری پویا و رقابتی، شرکت ها برای توسعه موفقیت آمیز محصولات خود با چالش های زیادی روبرو هستند. رقابت شدید، تغییرات مداوم در نیازهای بازار و پیشرفت مداوم در فناوری تنها برخی از موانعی است که آنها با آن روبرو هستند.

در دو پنل 90 دقیقه ای این رویداد، سخنرانان در مورد تخصصی بودن شرکت ها و لزوم تمرکز نیروهای ماهر در بخش فنی و همچنین چالش های شرکت ها در حفظ نیرو یا تعیین وظایف خود صحبت کردند.

این رویداد با حضور بیش از 550 نفر از علاقمندان به حوزه فناوری کشور و با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

رویدادهای مرتبط با چالش های موقعیت های مختلف همچنان ادامه دارد

رویدادهاب برگزارکننده این مراسم می گوید در نظر دارد این رویدادها مرتبط با اکوسیستم فناوری کشور و تبیین چالش های موقعیت های شغلی مختلف را در آینده ادامه دهد.

این مرکز که پیش از این نیز رویدادهای مشابهی را برگزار کرده است، در نظر دارد با همکاری شرکت های فعال در صنعت فناوری ایران از جمله دیجی کالا، همایش ها و گردهمایی های عملی بیشتری را برای فعالان این حوزه برگزار کند.

مسئولان رویداد هاب امیدوارند با تداوم این رویدادها گامی موثر در راستای توسعه دانش و آگاهی نیروهای فعال و آینده نگر صنعت فناوری کشور برداشته شود. آنها می گویند با توجه به موضوع همایش ها از مدیران ارشد کشور دعوت می کنند تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و سخنرانی کنند.