در بزرگترین رویداد استارتاپی کشور، استارتاپ‌های دارای ایده‌های برتر در تمامی حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به ارایه می‌پردازند و توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

الکام پیچ استیجی است که استارتاپ‌ها می‌توانند روایت کاری خود را با جمعی از داوران باتجربه به اشتراک بگذارند و فرصتی است جهت به چالش کشیده شدن و چکش‌کاری ایده‌ها، به رقابت پرداختن با سایر رقبا و نیز ارائه ایده خود به بازار و سرمایه‌گذارها.

استارتاپ‌های علاقه‌مند به جذب سرمایه‌گذار با حضور در این بخش، شانس خود را برای دیده شدن و ارائه‌ی طرح‌ جهت سرمایه‌گذاری و همچنین شبکه سازی گسترده امتحان می‌کنند. هر یک از استارتاپ‌ها در این بخش ۵ دقیقه برای ارائه‌ی خود فرصت دارند.

فعالیت این بخش در الکامپ به قوی‌تر شدن هر چه بیشتر ارتباط بین ایده و درآمدزایی کمک می‌کند. پرسش‌های داوران درخصوص ایده‌ها، مدل‌های کسب درآمد، تعداد کاربران و نحوه بازاریابی خواهد بود. در پایان نمایشگاه، به برترین استارتاپ‌ها از نگاه داوران جوایز ارزنده نقدی اهدا خواهد شد.

متقاضیان برای حضور در رویداد الکام‌پیچ می‌توانند با مراجعه به این لینک و با طی کردن مراحل لازم، ثبت‌نام کنند.

الکام‌پیچ به مدت چهار روز از ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن الکام استارز برگزار می‌شود. هزینه شرکت در این رویداد دو میلیون تومان عنوان شده است و ۶۰ تیم امکان حضور و ارائه فعالیت خود به داوران را خواهند داشت.