شیائومی بزودی از گوشی تاشو فلیپ خود موسوم به Mix Flip رونمایی خواهد کرد. اکنون اولین اطلاعات این مدل فاش شده که نشان می دهد با گزینه ای برجسته رو به رو هستیم.

در حالی که این برند نشان نداده است که Mix Flip چگونه خواهد بود، تصویری که اخیراً از این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است تأیید می کند که این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ با یک جزیره دوربین مستطیلی در بالای آن است. گوشی تاشو دارای دو بریدگی دوربین در عقب خواهد بود.

گفته می شود نمایشگر اصلی دارای حاشیه های فوق العاده باریک است، با این حال، مشخصات دقیق نمایشگر هنوز در دست نیست. گفته می شود، شایعات حاکی از آن است که می تواند وضوح 1.5K را ارائه دهد. در مورد لولا، شیائومی می‌تواند از همان فناوری استفاده کند که در Mix Fold 3 خود استفاده می‌کند، که به آن اجازه می‌دهد تا بیش از 500000 بار را تحمل کند.

در حالی که گزارش‌های اولیه نشان می‌داد که Mix Flip با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه می‌شود، که در آن زمان منطقی بود زیرا Mix Fold 3 پریمیومی این برند نیز از این تراشه استفاده می‌کرد. با این حال، به نظر می رسد شیائومی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 را روی فلیپ 3 ارائه خواهد کرد. ما انتظار داریم این تراشه با رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 همراه شود زیرا به نظر می رسد شیائومی هیچ گوشه ای از گوشی تاشوی آینده خود نخواهد داشت.

سیستم دوربین در Mix Flip دارای سنسورهای درجه یک مانند Light Hunter 800 سونی برای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور Omnivision OV60A برای دوربین زوم اپتیکال 60 مگاپیکسلی 2X خواهد بود. در حالی که اینها دقیقاً سنسورهای درجه یک پرچمدار نیستند، اما همچنان کاملاً پریمیومی در نظر گرفته می‌شوند، به خصوص LYT800 که یک سنسور از نوع 1 اینچی است.

علاوه بر این، تصویر زنده اخیراً لو رفته از دستگاه دارای لوگوی لایکا است که به این معنی بوده شرکت مشهور دوربین آلمانی در حال کار بر روی بهینه سازی و بهبود سیستم دوربین Mix Flip است. گزارش ها حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد Mix Flip را به باتری 4800 یا 4900 میلی آمپر ساعتی مجهز کند. در مقایسه، Galaxy Z Flip دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که اوپو Find N3 Flip و ویوو X Flip به ترتیب با باتری های 4300 و 4400 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می شوند.

این نشان می‌دهد که Mix Flip ممکن است عمر باتری کمی طولانی‌تر داشته باشد، اگرچه این تفاوت ممکن است با توجه به تراشه قدرتمندتر آن قابل توجه نباشد. علاوه بر این، Mix Flip به دلیل قابلیت شارژ سریع خود قابل توجه است، زیرا گواهی 3C پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی را تأیید کرده است که بالاتر از سایر تلفن های تاشو است.

شیائومی Mix Flip یک گوشی تاشو جذاب

افشاگر DCS گزارش داده است که اتصال ماهواره ای در شیائومی Mix Flip آینده وجود دارد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که دستگاه ارسال پیامک دو طرفه از طریق ماهواره و امکان ارسال سیگنال‌های SOS برای مواقع اضطراری را ارائه دهد.

در دیگر خبرها شیائومی هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی و عرضه می کند. سال 2024 نیز اولین گوشی های پرچمدار مجهز به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 4 نیز سری شیائومی 15 است. پرچمدار فعلی شیائومی ماژول فلاش را در جزیره دوربین قرار می دهد، با این حال، ممکن است این مورد برای پرچمدار آینده پرو صدق کند. طبق گفته های سازنده، ماژول فلاش خارج از ماژول دوربین قرار می گیرد. ممکن است نشان دهنده سنسورهای بزرگتر برای پرچمدار آینده باشد.

سیستم دوربین شیائومی 14 پرو شامل دوربین‌های سه‌گانه 50 مگاپیکسلی بوده که شامل دوربین اصلی OmniVision Light Hunter 900 (1/1.31 اینچ)، Samsung JN1 (1/2.76 اینچ) برای تله‌فوتوی 75 میلی‌متری که روی اجسام نزدیک به 10 سانتی‌متر فوکوس می‌کند و 14 میلی‌متر دیگر. حسگر اولتراواید در Xiaomi 15 Pro از Samsung JN1 نیست.

گویی شکل و مکان ماژول دوربین ثابت خواهد ماند. با این حال، با یک سنسور بزرگتر، ممکن است برآمدگی جزیره دوربین افزایش یابد. طبق نمونه اولیه Xiaomi 15 Pro، تله فوتو ممکن است از فناوری پریسکوپ مانند پرچمداران اولترا مانند Xiaomi 14 Ultra استفاده کند. همچنین گزارش شده است که شیائومی 15 پرو دارای صفحه نمایش میکرو خمیده 2K است که از نظر اندازه شبیه به شیائومی 14 پرو است.

پرچمدار فعلی پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، پنل 2K کمی خمیده 6.73 اینچی با حداکثر روشنایی 3000 نیت، باتری 4880 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات و HyperOS جدید شیائومی مجهز است.

منبع

به این پست امتیاز بدید