پس از معرفی اپل ویژن پرو، بسیاری از افراد مشتاق هستند تا با تمامی قابلیت های این محصول آشنا شوند. اگرچه غول فناوری کوپرتینویی تمام ویژگی های این دستگاه پیشگامانه را فاش نکرده است، اما واضح است که پتانسیل بالایی در تناسب اندام، سلامت و موارد دیگر دارد.

به گفته برخی از افراد نزدیک به اپل، Vision Pro در ابتدا به عنوان یک پلت فرم انقلابی برای برنامه های تناسب اندام و سلامت در نظر گرفته شد. این محصول علاوه بر ویژگی های متعدد، برنامه هایی برای همکاری با برندهای معروف ورزشی مانند نایک داشت که هدف آن ها ارائه محتوای ورزشی و راهنمایی تخصصی برای تمرینات سخت بود.

همانطور که GizmoChina اشاره می کند، بیانیه اخیر اپل نشان می دهد که Vision Pro به احتمال زیاد می تواند تمام حرکات بدن را به طور کامل ردیابی کند و این ویژگی از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری پس از راه اندازی دستگاه در اوایل سال 2024 ارائه خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از ویژگی‌های Vision Pro هنوز در حال توسعه هستند زیرا اپل قصد دارد سیستم عامل visionOS را برای دستگاه مذکور نهایی کند. غول فناوری کوپرتینویی به اعلام محتوای سه بعدی در سرویس تی وی پلاس اشاره کرد. ویژگی‌ای که اپل می‌گوید تجربه‌ای فراگیر را ارائه می‌کند که در هیچ محصول دیگری یافت نمی‌شود.