آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام اعلام کرد که این شبکه اجتماعی ویژگی جدیدی دریافت می کند که به کاربران امکان می دهد تعیین کنند چه کسی می تواند پست های خود را نقل قول کند. با استفاده از این ویژگی، دیگر هیچ کس نمی تواند روی پست های Trades شما نظر دهد.

آدام موسری در پستی در Threads گفت که امیدوار است این ویژگی به شبکه اجتماعی کمک کند فضای مثبت تری ایجاد کند. ویژگی فعلی ماه گذشته برای گروهی از کاربران آزمایش شد، اما اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

کنترل های جدید برای استناد به پست ها در شبکه اجتماعی Trades

با استفاده از این ویژگی، کاربران Trades می توانند مشخص کنند که چه افرادی می توانند پست های خود را نقل قول کنند. اگر نمی‌خواهید کسی بتواند محتوای شما را پست و نقل قول کند، اکنون می‌توانید آن را متوقف کنید و فقط به افرادی که دنبال می‌کنید یا از آنها اشاره می‌کنید اجازه می‌دهید پست‌های شما را نقل قول کنند.

برخی از کاربران می گویند که این ویژگی هنوز در نسخه وب Trades قابل مشاهده نیست، اما در نسخه موبایل موجود است. به نظر می رسد کنترل های نقل قول و پاسخ در یک منو قرار می گیرند. در بالا می توانید تصویر منوی مربوطه و سه گزینه آن را مشاهده کنید: همه، پروفایل هایی که دنبال می کنید و فقط ذکر شده.

Trades امیدوار است با این ویژگی از اضطراب کاربران خود جلوگیری کند. در برخی شبکه های اجتماعی افراد به راحتی در مورد مطالب دیگران اظهار نظر می کنند و ممکن است هیچ گونه شناخت و آشنایی با یکدیگر نداشته باشند. البته این آزادی عمل موافقان و مخالفانی دارد.

Threads اخیراً از مرز 150 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرده است و به آرامی ویژگی های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربر اضافه می کند. چند روز پیش مشخص شد که این شرکت برنامه جدیدی را برای اهدای جوایز مالی به تولیدکنندگان محتوا برای جذب مخاطب آغاز کرده است.