هواوی اخیرا تایید کرده است که Watch 4 Pro Space Edition خود را در تاریخ 7 می عرضه خواهد کرد. یک ساعت هوشمند با طراحی شیک و مشخصات عالی.

غول فناوری چینی تیزر جدیدی را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت. این پوستر تیزر تاریخ انتشار Watch 4 Pro Space Edition را در 7 می در رویداد معرفی محصول نوآورانه هواوی در دبی تأیید می کند. یادآور می‌شویم که این نسخه ویژه از ساعت هوشمند تاکنون در انحصار بازار چین بوده است. اما اکنون بالاخره در دسترس بودن جهانی آن تایید شده است.

انتظار می رود این شرکت در کنار مدل واچ 4 پرو، محصولات جدید دیگری مانند Huawei Watch GT 4 و MatePad 11.5 جدید را نیز معرفی کند. می توان انتظار داشت که دستگاه های دیگری نیز رونمایی شوند، از جمله MateBook X Pro و برخی گجت های پوشیدنی دیگر. برای کسانی که نمی دانند، Huawei Watch 4 Pro دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی LTPO AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل است. همچنین 4.5 روز عمر باتری و 5ATM مقاومت در برابر آب را ارائه می دهد.

این دستگاه دارای سیستم عامل HarmonyOS 2.0 بوده و از اتصال UWB و همچنین eSIM پشتیبانی می کند. به لطف حسگرهای مختلف مرتبط با سلامت، با تشخیص آپنه خواب، تجزیه و تحلیل آریتمی، و ارزیابی خطر هیپرگلیسمی همراه است. Huawei Watch 4 Pro Space Edition با طراحی دو رنگ با حاشیه های قرمز و مشکی مشخص می شود.

Huawei Watch 4 Pro Space Edition به بازارهای بیشتری می رسد

در خبری دیگر، هواوی اکنون گوشی های پرچمدار Huawei Pura 70 را در چهار مدل Pura 70، Pura 70 Pro، Pura 70 Pro Plus و Pura 70 Ultra روانه بازار کرده است. Huawei Pura یک برند جدید از سری P قبلی است. سری Pura 70 از چهار مدل تشکیل شده است: Pura 70، Pura 70 Pro، Pura 70 Pro+ و Pura 70 Ultra. Huawei Pura 70 از 5499 یوان (760 دلار) شروع می شود و به دوربین تله فوتو پریسکوپ مجهز است.

اولین دسته از گوشی های سری Pura 70 در ساعت 10:08 صبح در بازار هوآوی در چین در دسترس قرار گرفت و در کمتر از یک دقیقه به فروش رسید. پیش از این گزارش شده بود که سری Pura 70، به ویژه مدل های Pro، ممکن است از ظرفیت تولید ناکافی و کمبود عرضه رنج ببرند.

بر اساس گزارش های اخیر، برخی از فروشگاه ها هنوز گوشی های جدید را دریافت نکرده اند. افرادی که گوشی را در این فروشگاه ها پیش خرید کرده اند، پس از در دسترس قرار گرفتن موجودی، آن را دریافت خواهند کرد. اگرچه در بسیاری از فروشگاه ها موجودی وجود دارد، اما تعداد افرادی که در فروشگاه ها صف می کشند نشان می دهد که تقاضا در حال حاضر بسیار بیشتر از عرضه است.

به گفته Sui Qian، مدیر ارشد خدمات استراتژیک تلفن های هوشمند بی سیم در شرکت تحلیل نیمه هادی و فناوری پیشرفته TechInsights، سری Pura 70 می تواند موفقیتی مشابه با سری Mate 60 به هواوی ارائه دهد برآورد می‌شود که مجموع فروش سریپورا 70 در سال 2024 از 10 میلیون دستگاه فراتر رود.

مینگ چی کو، تحلیلگر اوراق بهادار بین المللی TF، زمانی پیش بینی کرد که محموله های سری P70 (در حال حاضر سری Pura 70) در سال 2024 در مقایسه با سری P60 که در سال 2023 منتشر شد، افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

در اخبار مرتبط هوآوی فروش دستبند تناسب اندام هواوی بند 9 را آغاز کرده است. این غول فناوری چینی سرانجام فروش هواوی بند 9 را در چین با قیمت 269 یوان آغاز کرد. این تقریباً معادل 37 دلار است. محصول جدید هواوی در رنگ های مختلفی مانند آبی، سفید، صورتی، مشکی و زرد عرضه می شود. می توانید دستبند هوشمند را در نسخه استاندارد یا با NFC خریداری کنید. در حال حاضر می توانید آن را با قیمت اولیه ویژه فقط 239 یوان (30 RMB) دریافت کنید.

منبع

به این پست امتیاز دهید