کاربردهای منشی پیامکی چیست:

پاسخگویی 24 ساعته: تفاوتی ندارد که مخاطب شما در چه ساعتی از شبانه روز پیامک را ارسال کرده باشد، از طریق منشی پیامکی حتی یک دقیقه هم دیگر معطل نخواهد شد و همان لحظه پاسخ موردنظر شما توسط سیستم ارسال می‌شود.

عضویت در خبرنامه: شما می‌توانید از مشتریانتان برای عضویت در خبرنامه از این طریق دعوت کنید. به طور مثال با ارسال پیامک ” برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را ارسال کنید ” و سپس ارسال پیامک خوش‌‌آمد گویی بابت عضویت در خبرنامه به آن شخص، تجربه جذابی را خلق کنید.

برگزاری نظرسنجی: بسیاری از کسب‌وکارها برای این که بتوانند نظر و سلیقه مشتریان را بهتر متوجه شوند تا بتوانند برنامه‌ریزی مناسبی برای آینده کسب‌وکار داشته باشند، از نظرسنجی‌های پیامکی استفاده می‌کنند. استفاده از یک منشی پیامکی در این مواقع نیز بسیار سودمند است. شما می‌توانید برای مخاطبان به صورت خودکار متنی برای تشکر از شرکت آن‌ها در نظرسنجی ارسال کنید.

دریافت اطلاعات بیشتر: برای اینکه در هزینه پیامک صرفه جویی کرده باشید و مخاطب هدف خود را از میان مخاطبان کلی شناسایی کنید، می‌توانید تمام جزئیات را در متن پیامک اولیه خود وارد کنید و در انتهای متن با مواردی مانند ” برای دریافت اطلاعات بیشتر عدد 2 را ارسال کنید ” متن کامل و دقیق خود را به مخاطبان اصلی ارسال کنید.

استعلام قیمت: شما می‌توانید به مشتریان خود اعلام کنید که برای دریافت لیست قیمت عدد 1 را به شماره خط پیامکی‌تان ارسال کنند تا پاسخ پیش فرض شما که حاوی لیست قیمت محصولات است همان لحظه توسط سیستم برای آنها ارسال شود.

نوبت دهی: از منشی پیامکی در نوبت دهی هم می‌توانید استفاده کنید. به طور مثال اگر یک مطب دارید، می‌توانید طبق یک زمانبندی برای مراجعه کنندگان خود در یک روز قبل از نوبت‌شان یک پیامک حاوی اطلاع رسانی زمان مراجعه فردا ارسال کنید و در انتهای متن درج کنید ” درصورت امکان حضور عدد 2 را ارسال کنید ” تا از این طریق بتوانید فرآیند نوبت دهی خود را بهتر مدیریت کنید.

ثبت نام رویدادها: اگر قصد برگزاری همایش یا رویدادی را دارید هم منشی پیامکی مورد نیاز شما خواهد بود. شما می‌توانید در انتهای متن پیامک تبلیغاتی دعوت به رویداد درج کنید ” برای ثبت نام عدد 1 را ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند ” این مورد باعث می‌شود تا فهرست ثبت نام کنندگان را به راحت‌ترین شیوه به دست بیاورید و با پیامکی که همان لحظه توسط سیستم به عنوان پاسخ دریافت می‌کنند تجربه بهتری از حضور پشتیبانی برایشان ایجاد خواهد شد.