Apple Vision Pro هدست واقعیت ترکیبی این برند با طراحی مدرن و مشخصات کلیدی چشمگیر است. این برند همواره در تلاش است تا سبد محصولات خود را گسترش دهد.

این خبر در حالی منتشر می شود که علاقه به Vision Pro در بازار ایالات متحده کاهش یافته است. اپل امیدوار است با عرضه ماه جولای در بازارهای بین المللی، احتمالاً در هفته سوم یا چهارم، علاقه مصرف کنندگان را احیا کند. تاریخ انتشار رسمی حتی ممکن است در جریان سخنرانی WWDC اپل در 10 ژوئن فاش شود.

عرضه جهانی دیرتر از آنچه که برخی تحلیلگران انتظار داشتند انجام می شود و گو مینگچی انتظار دارد قبل از WWDC منتشر شود.

نکاتی از راه اندازی جهانی در حال حاضر در برخی از فروشگاه های اپل ظاهر می شود. به عنوان مثال، فروشگاه های بریتانیا محموله بزرگی از مبل ها را دریافت کرده اند، احتمالاً برای نمایش های Vision Pro، اگرچه کارکنان در حال حاضر از باز کردن جعبه ها محدود شده اند. علاوه بر این، فروشگاه‌های اپل در حال بازسازی مناطق مرتفع خود هستند تا لوازم جانبی Vision Pro را بهتر به نمایش بگذارند، که نشان می‌دهد یک تجدید بصری برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده است.

قیمت بالای 3500 دلاری همچنان مانعی برای پذیرش این هدفون است و اپل هنوز قیمتی را برای بازارهای بین المللی اعلام نکرده است. هنوز هم این احتمال وجود دارد که سخنرانی WWDC تا حدودی این موضوع را روشن کند. به نظر می‌رسد که مسیر عرضه چینی روشن است زیرا Vision Pro گواهینامه 3C این کشور را گذرانده است.

اپل ویژن پرو به بازار جهانی می رسد

طبق گزارش ها، سایر کشورهایی که انتظار می رود پس از WWDC Vision Pro را دریافت کنند عبارتند از استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن، سنگاپور و کره جنوبی. با نزدیک شدن به WWDC، می‌توان انتظار داشت جزئیات بیشتری در مورد تاریخ عرضه رسمی اپل ویژن پرو و ​​قیمت بین‌المللی آن بشنویم.

خبر دیگر اینکه اپل در تلاش است تا به زودی یک لپ تاپ تاشو شبیه به رقبای خود از جمله لنوو و ایسوس معرفی کند. اکنون شایعاتی مبنی بر عرضه یک مک بوک تاشو تا سال 2026 وجود دارد. شایعات در مورد دستگاه های تاشوی آینده اپل مدتی است که به گوش می رسد. اوایل این ماه شنیدیم که یکی از دستگاه های تاشو می تواند مک بوک باشد. حال گزارشی جدید جزئیاتی از این لپ تاپ مرموز ارائه کرده است.

به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo، پنل مک بوک تاشو اپل توسط LG Display تولید خواهد شد. گفته می شود صفحه نمایش 20.25 یا 18.8 اینچی است و به ترتیب در یک لپ تاپ 14-15 یا 13-14 اینچی جمع می شود. همچنین انتظار می رود که این دستگاه بر روی پردازنده M5 اجرا شود.

لولا نقش بسیار مهمی در دستگاه تاشو ایفا می کند زیرا می تواند به به حداقل رساندن چین و چروک های بدنام ناشی از این عامل کمک کند. به نظر می رسد که آمفنول ممکن است مسئول توسعه این لولا باشد. برای کمی پس زمینه، این همان شرکتی است که اپل برای لولاهای قالب گیری تزریقی فلزی مک بوک از آن استفاده می کند.

در مورد چین و چروک ها، کو ادعا می کند که اپل قصد دارد صفحه نمایش را تا حد امکان بدون چروک کند. این امر مستلزم آن است که لولا و صفحه نمایش مشخصات باکیفیتی داشته باشند که باعث افزایش هزینه ها می شود. بر اساس گزارش ها، تخمین اولیه لولا 200 تا 250 دلار است، در حالی که قیمت نمایشگر 600 تا 650 دلار است. با این حال، کو می افزاید که اگر بازدهی قبل از تولید انبوه به میزان قابل توجهی افزایش یابد، این قیمت ها ممکن است کاهش یابد.

اگر فکر می‌کنید این دستگاه گران‌قیمتی است، Kuo نیز چنین اعتقادی دارد. این تحلیلگر پیش بینی می کند که اگر عملکرد بهبود نیابد، مک بوک تاشو می تواند به قیمت ویژن پرو نزدیک شود. به نظر می رسد اپل به این محصول اعتماد بیشتری دارد، زیرا طبق گزارش ها، این شرکت انتظار دارد تا سال 2026 تعداد محموله ها از 1 میلیون دستگاه فراتر رود.

منبع

به این پست امتیاز دهید