بسیاری از کاربران FTX پس از ورشکستگی این صرافی دارایی های خود را از دست دادند. ظاهراً وکلای شرکت توانستند دارایی هایی به ارزش 16.3 میلیارد دلار جمع آوری کنند که بیش از بدهی تخمینی 11 میلیارد دلاری شرکت بود.

جان ریمدیر ارشد بازسازی FTX می‌گوید: «خوشبختانه، ما می‌توانیم برای فصل 11 ورشکستگی ثبت کنیم. طرحی که 100% بازدهی شکایات مصرف کننده را گزارش می دهد.

پس از تایید دادگاه، FTX پرداخت وجوه را ظرف 60 روز آغاز خواهد کرد. مشتریان مبلغی برابر با ارزش دارایی های خود در زمان سقوط FTX دریافت خواهند کرد. وکلای صرافی مذکور در اوایل سال جاری اعلام کردند که مشتریان در نهایت مطالبات خود را به طور کامل دریافت خواهند کرد.

صرافی ارز دیجیتال FTX در پایان سال 2022 اعلام ورشکستگی کرد و در همان زمان مدیر عامل سابق آن بود. سام بنکمنفرید که اکنون در حال گذراندن حکم 25 سال زندان است، استعفا داد. این اتفاق می افتد جان ری مسئولیت وضعیت FTX را بر عهده بگیرد.

تیم بازسازی FTX توانست میلیاردها دلار بدهی صرافی به مشتریان خود را با فروش دارایی های شرکت، از جمله سهام 884 میلیون دلاری در استارتاپ هوش مصنوعی Anthropic، بازیابی کند.