چری از فیس لیفت تیگو 4 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد. این خودرو بر روی همان پلت فرم مدل فعلی ساخته شده است و چری تنها ظاهر خود را تغییر داده و آپشن های بیشتری به آن اضافه کرده است.

چری تیگو 4 جدید که احتمالا با نام X55 Pro فیس لیفت در ایران عرضه می شود، طراحی جلو کاملا متفاوتی با مدل قبلی دارد و از چراغ ها و جلوپنجره جدید استفاده می کند که آن را به خودروهای گران قیمت تری مانند تیگو 7 پرو نزدیک می کند. .

عکاس: Kevan Handy / Zomit

در نمای عقب، چراغ های متصل را می بینیم که ظاهر مدرن تری به کراس اوور جمع و جور چری می دهد. نمای جانبی نسبت به مدل فعلی تغییر خاصی ندارد.

طراحی داخلی خودرو دستخوش تغییرات مهمی شد و به مدل های گران قیمت چری نزدیک شد. نمایشگر راننده و نمایشگر مرکزی یکپارچه شده اند و کیفیت مواد داخلی ارتقا یافته است.

چری گزینه های مختلفی را برای فیس لیفت X55 Pro در نظر گرفته است و آن را در انواع مختلف عرضه خواهد کرد. X55 Pro فیس لیفت از همان موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مدل فعلی با 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور استفاده می کند. این نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته دوکلاچه جدید به چرخ ها منتقل می شود.

پوشش نمایشگاه خودرو پکن 2024

تیگو 4 مدل فعلی از گیربکس 9 سرعته CVT بهره می برد و به آپشن هایی مانند کروز کنترل، تهویه مطبوع دیجیتال و دوربین 360 درجه مجهز شده است. خودروی جدید چری در حال حاضر تاریخ عرضه خاصی ندارد.

نمایندگان زومیت همچنان در نمایشگاه خودرو پکن حضور دارند. منتظر گزارش های اختصاصی بیشتر در ساعات و روزهای آینده باشید.