ایرانسل با حضور در سالن اصلی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، آخرین دستاوردهای خود در حوزه تحول دیجیتال را در معرض دید علاقمندان قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حضور در “سالن اصلی (38)” و “سالن 8 و 9” در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک که تهران از 13 تا 17 تیرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 مانند نمایشگاه های گذشته تحت پوشش نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G است و بازدیدکنندگان می توانند موارد مختلف استفاده از 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 می توان به معرفی خدمات قابل ارائه بر اساس آخرین فناوری های ارتباطی از جمله شبکه نسل پنجم تلفن همراه 5G و شبکه فیبر نوری به منازل و مشاغل اشاره کرد. FTTx).

همچنین آخرین دستاوردها و خدمات فناوری ایرانسل از جمله خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE) در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

خدمات دیجیتال ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402، ابر اپلیکیشن نسل جدید «ایرانسلمن»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه امضای دیجیتال و احراز هویت «یلونام»، هوشمند «دستگاه‌های زرد» در نمایشگاه الکامپ 1402 ارائه و به علاقه‌مندان به سبک زندگی دیجیتال ارائه می‌شود. و سرویس تبلیغات دیجیتال “، بازار دیجیتال API “Yellow Hub”، پلتفرم جامع آموزش آنلاین “دانا”، سرویس اشتراک گذاری ویدئوی درآمدزا “راویتو”، سرویس تجسم ویدئو، پلت فرم جامع انتشار و پخش موسیقی، سرویس پیش نمایش آهنگ و پلت فرم کسب درآمد برای سازندگان “ریتم” یک سیستم سالم و ایمن برای دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مرتبط “سیمبا”.

دپارتمان بازرگانی سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه خدمات خودروی متصل، سامانه بی سیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت شبکه برای کسب و کار، شبکه 5G ویژه کسب و کار و سامانه هوشمند مدیریت ناوگان را معرفی می کند. FMS”. سازمان ها و شرکت ها را ارائه می دهد.

ارائه محصولات نرم افزاری تولید شده توسط ایرانسل جهت استفاده در بخش های منابع انسانی سازمان ها و شرکت ها از جمله سیستم فروش بلیط داخلی iCare، سیستم مدیریت پروژه کلان BDM، سیستم بهبود تعاملات درون سازمانی iShine و سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان IPF از جمله این محصولات است. سایر قسمت های غرفه ایرانسل

شرکت ویستا، بازوی سرمایه گذاری نوپا ایرانسل، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیم های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارت آپی کشور است.

همچنین قسمت دیگری از غرفه ایرانسل به حضور زیرمجموعه های ایرانسل مانند اسنپ و روبیکا اختصاص دارد.

ایرانسل در غرفه خود در الکامپ 1402 محصولات ارتباطی مانند سیم کارت، تلفن همراه و انواع مودم را عرضه می کند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتری به سوالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربری پاسخ می دهند. علاوه بر این، این بخش خدمات چت آنلاین و پشتیبانی از کاربران ناشنوا را ارائه می‌کند و سرویس «شایا» به عنوان یک شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل برای متحول کردن فضای کسب‌وکار به‌ویژه در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری نمایان می‌شود.

یکی دیگر از بخش های غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب و کار مسئولانه، پایداری و سرمایه گذاری اجتماعی است و علاقه مندان می توانند در خصوص موضوعاتی که ایرانسل روی آنها تمرکز دارد از جمله پایداری کسب و کار با کارشناسان این بخش ایرانسل گفت و گو کنند. ، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار، کاهش ردپای کربن و … برای بحث.

بازدیدکنندگان از غرفه ایرانسل در الکامپ می توانند مستقیماً با کارشناسان تیم کاریابی و استخدام صحبت کنند و از آخرین فرصت های شغلی ایرانسل مطلع شوند.

نمایش بخش‌های مختلف مجموعه آزمایشگاه‌های ایرانسل از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات نیز از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است.

علاوه بر این، ایرانسل در این نمایشگاه حاضر است با شرکت‌های داخلی مختلف گفت‌وگو کند تا برای بومی‌سازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات گام بردارد.

در روزهای برگزاری نمایشگاه، ایرانسل در غرفه خود در سالن 38، علاوه بر امضای تفاهم نامه با سازمان ها و کسب و کارها، سمینارهایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه نویسی، فناوری مالی و مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در دنیای دیجیتال و … هر روز در چهار زمان مختلف برگزار می شود.

علاوه بر این، ایرانسل حامی رویداد همراه «الکام تاکس» است که در روزهای برگزاری نمایشگاه برای بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها برگزار می‌شود. آکادمی ایرانسل همه روزه در غرفه ایرانسل در سالن 8 و 9 سخنرانی های تخصصی با موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده، بلاک چین و فین تک برگزار می کند.

«اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن 38 نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است.

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده شبکه 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های 5G در ایران، برنامه کلی «تحول دیجیتال» را برای توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتالی در دستور کار خود قرار داده است. نقش کلیدی تا کنون در گسترش زیرساخت های ارتباطی کشور برای خدمت به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال. نقشه راه و چشم انداز ایرانسل، گسترش این نقش از طریق توسعه نسل پنجم زیرساخت اینترنت و شبکه نوری و همچنین ورود کارآمد و قدرتمند به لایه های بستر و تمرکز بر مدیریت و رهبری اکوسیستم دیجیتال همراه با سرمایه گذاری در هوش مصنوعی است. ، ابرداده، رایانش ابری و غیره

هدف راهبردی ایرانسل انتقال از یک اپراتور ارتباطی (تلکو) به یک شرکت فناوری (تککو)، حرکت در لبه فناوری و تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه و همچنین توانمندسازی سه سطح کاربران است. یعنی مشترکین، شرکت ها و دولت با ارائه ابزارها، بسترها و راهکارهای دیجیتالی در زمینه های مختلف که در همین راستا از جمله شرکت در نمایشگاه های مطرحی مانند الکامپ می باشد. علاقه مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل می توانند در روزهای 14 تا 16 تیرماه از ساعت 8 الی 15 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه و از “سالن 38” و “سالن 8 و 9” دیدن کنند. .