انتظار می رود ریلمی پرچمدار GT Neo 5 Pro را در ماه جولای یا آگوست عرضه کند. این مدل جدید بالاتر از Realme GT Neo 5 قرار خواهد گرفت که در ابتدا در چین با قیمت 350 دلار عرضه شد. ایستگاه خبری صنعت دیجیتال چت استیشن به افشای جزئیات جدید GT Neo 5 Pro از طریق Weibo ادامه می دهد. در پست اخیر در Weibo، کاربر مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرد.

طبق گفته DCS، Realme GT Neo 5 Pro دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED خواهد بود. صفحه نمایش تخت دارای وضوح 1.5K با وضوح 2772 در 1240 پیکسل، نرخ تجدید 144 هرتز و کاهش نور PWM 2160 هرتز است. در جلو یک دوربین 16 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت که در یک سوراخ تعبیه شده است.

دوربین پشتی آن دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 مجهز به OIS است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین های ثانویه دستگاه وجود ندارد. این گوشی اولین دستگاه Realme با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود.

این چیپ با 16 گیگابایت رم جفت شده و دارای باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با شارژ 150 واتی خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه با سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر Realme UI 4.0 عرضه شود. اطلاعات دیگری که توسط DCS فاش شده است نشان می دهد که دستگاه با 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 وارد بازار خواهد شد. این گوشی ممکن است در مدل شارژ 100 واتی نیز عرضه شود. گفته می شود پشت گوشی نیز دارای یک قسمت شفاف مانند Realme GT Neo 5 است.

در حال حاضر، این مشخصات بر اساس شایعات است و همیشه توصیه می شود منتظر تایید رسمی از Realme باشید. با این حال، اگر این شایعات صحت داشته باشند، Realme GT Neo 5 Pro در راه تبدیل شدن به یک پرچمدار قدرتمند است که بدون شک بازار گوشی های هوشمند را موج می زند. با نزدیک شدن به زمان نمایش اطلاعات واقعی بیشتری منتشر خواهد شد.

در اخبار دیگر، ریلمی اخیراً سری گوشی‌های هوشمند Realme 11 Pro 5G را وارد بازار کرده است. علاوه بر این، این برند همچنین برنامه‌هایی را برای عرضه هدفون Realme Buds Air 5 Pro در این منطقه فاش کرده است. این هدفون قبلاً در چین عرضه شده است و گواهینامه هایی مانند SIRIM و BIS را با موفقیت دریافت کرده است که نشان دهنده آمادگی آنها برای عرضه در بازارهای مربوطه است.

Mukul Sharma یکی از افراد داخلی صنعت Realme Buds Air 5 Pro را در وب سایت استاندارد هند و گواهینامه SIRIM مالزی مشاهده کرد. هر دو پایگاه داده Buds Air 5 Pro را با شماره مدل RMA2301 تایید کرده‌اند که نشان می‌دهد هر دو مشخصات و ویژگی‌های یکسانی دارند.

منبع

به این پست امتیاز دهید