به تازگی ویدیویی تبلیغاتی از گوشی سونی اکسپریا 5 وی به بیرون درز پیدا کرده است که طراحی و برخی از ویژگی های این محصول را نشان می دهد. این موبایل احتمالا به زودی راه اندازی می شود و خوشبختانه هنوز جک هدفون 3.5 میلی متری خود را حفظ کرده است.

سونی اخیرا گوشی Xperia 1 V را معرفی کرده و روند عرضه گوشی های پرچمدار خود را ادامه داده است. حال به نظر می رسد این شرکت از عرضه مدل جدید اکسپریا 5 دست برنداشته و باید در نیمه دوم سال منتظر مدل جدید این محصول باشیم. ویدیوی تبلیغاتی Xperia 5 V اخیراً در Reddit به بیرون درز کرده است که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

ویژگی های احتمالی Sony Xperia 5 V

به نظر می رسد سونی رویکرد جدیدی را با Xperia 5 V در پیش گرفته است. این ویدیو محصولی است با دوربین دوگانه عقب نشان می دهد که لنزهای آن در داخل یک ماژول کوچک و پیوسته قرار گرفته است. این دوربین ها باید دارای سنسور باشند پایه ای و یک سنسور فوق العاده عریض بودن

این اولین بار غول فناوری ژاپنی در این سری دوربین سه گانه پشتی ارائه نمی دهد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که Xperia 5 V ارزان‌تر شود. علاوه بر این، می توانیم بیان کنیم *ZEISS T روی ماژول دوربین دیده می شود که احتمالا به پوشش ضد تابش این دوربین اشاره دارد.

همچنین می‌توانیم طراحی جلوی گوشی آینده سونی را ببینیم. حاشیه های نسبتا بزرگی در بالا و پایین صفحه نمایش وجود دارد و دوربین سلفی به وضوح در موقعیتی در قاب بالایی قرار گرفته است تا نیازی به ایجاد حفره در صفحه نمایش نباشد. دوربین سلفی در موقعیتی نصب شده است که کمی به سمت چپ بدنه متمایل شده است.

از دیگر ویژگی های Xperia 5 V می توان به آن اشاره کرد پورت هدفون 3.5 میلی متریبه نظر می رسد یک قاب فلزی است و دارای رنگ های مختلف است سفید، سیاه و آبی/خاکستری بیایید به این نکته اشاره کنیم که سونی معمولاً هر سال سری Xperia 5 را در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه می کند. اما فاش شدن این ویدیو شاید حکایت از معرفی مدل جدید این خانواده در اوایل سال جاری داشته باشد.